Naamsticker

Hallo allemaal,

Even een vraagje, ik weet niet of die hier thuishoort maar leek me wel logies.

: Je ziet vaak mensen rijden met een naamsticker op hun body. kan je die zelf maken (niet gewoon een serie lettes in word graag) en hoe (welk programma) :confused:

Alvast bedankt :!:

Groet,
Robert

Kan je bij een beetje reclamewinkel zo laten doen.

Thuis zelf drukken/printen is geen probleem maar dan zal je wel iets van een doorzichtig stickervel moeten vinden....

Kan, maar ik weet niet waar zo'n winkel bij mij in de buurt zit, + het feit dat je je waarschijnlijk scheel betaalt, zeker voor mijn budget(zaterdag naar pk = zender kopen = blut :sniper::cool:) dus ik doe het liever zelf.....
In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!!!

Natuurlijk kan je het zelf gaan doen . :D

Je koopt een stuk plotterfolie neemt een balsamesje en snijdt ze zelf uit .

Mvg Johan

Cheap & easy:

Edding.jpg

In de welbekende PC winkels is er wel stickervel te koop waar je met een inktjet printer op kan printen maar of dat weervast is is een tweede... Ik weert dat er speciaal stickervel is en ook doorzichtig lamineer stickervel zodat je met een laser printer echt mooie en goede stickers kan maken... Maar da's DUUR!!!

Kijk anders hier eens...

Modelbouw Bloemendaal.nl

Even naar beneden scrollen naar "stickers" en aanklikken... Geen idee of het wat is maar het is niet duur...

Joost.

Of erg goedkoop en valt wel mee: print (wel met een laserjet) in spiegelbeeld op een vel van etiketten maar waarvan de etiketten af zijn. Dus printen op de gladde kant daarvan.
Dan gewoon met een strookje plakband erover, de opdruk kleeft aan de plakband en je hebt een stickertje.
Is uiteraard niet mega qua kwaliteit, maar kun je al wat mee doen.
Werkt natuurlijk enkel met laserjet, al kun je misschien proberen met inkjet als je de inkt erg lang laat drogen. Al gaat dat dan nog wat uitvloeien vrees ik.
Laat eens ke successen zien dan.

Alvast bedankt voor de tips, meer zijn nog steeds welkom ;) , hoe ik het leuk op mn auto krijg weet ik nu wel, maar hoe ontwerp ik mn naam en vlaggetje op de computer???? (waarschijnlijk een domme vraag, srry)

m.v.g
Robert

mail nou eerst johan eens (plotterwerld) ik weet zeker dat je

A: niet eens een stuk folie koopt voor de prijs waar hij je gehele naam voor snijd, en probleemloos ook nog in spiegelbeeld, kan je zelfs vanbinnen plakken of spuiten ofzo.
B: je krijgt het NIMMER zo strak als geplot met een mesje ;)
C: altijd goedkoper als een a4 printjet vel kopen per pak.

en ik denk dat ik er niet ver langz zit.

Voor het ontwerpen van een design zal je toch enige handigheid moeten krijgen met een grafisch programma op de pc als CorelDRAW, paintshopPRO of iets dergelijks... Zonder dat zal je niet veel verder komen...

Als je dat niet beheerst dan zal je altijd afhankelijk blijven van anderen om je te helpen... Is geen schande maar heeft soms zijn prijs...

Joost.

Voor het ontwerpen van een design zal je toch enige handigheid moeten krijgen met een grafisch programma op de pc als CorelDRAW, paintshopPRO of iets dergelijks... Zonder dat zal je niet veel verder komen...

Als je dat niet beheerst dan zal je altijd afhankelijk blijven van anderen om je te helpen... Is geen schande maar heeft soms zijn prijs...

Joost.

Bedankt, ik denk dat ik nu wel een eind kan komen, heb ook al ge pb´t met plotterwelt, dus komt met mij wel goed :p :p :p

Groet,

Robert

in word kun je misschien ook je plan trekken (rechthoekjes, bolletjes, tekst,...)
Maar voor snijden heb je inderdaad wel een vectorieel prog nodig. Succes.

of op papier even een klad idee en hier laten zien, de pofies hebben dat zo omgezet of ingetekend

Back