Nachtvliegen dankzij supermarkt Lidl?

In de Belgische Lidl-winkels vanaf komende maandag 26/03:

50 Breeklichtjes voor 3,99€
Afmetingen: 4,5mm diameter, 39mm lang.
Lijkt me ideaal voor een X-Twinnetje, maandagmorgen om negen uur lig ik voor de winkeldeur :wink:

Linkje

Wel wel ff vermelden dat nachtvliegen verboden is in belgie! (stond net in het VML-tijdingen)

Maar dat zal mijn pret alvast niet bedreven :evil: :evil: :evil:
ik ga ze toch eens gaan halen maandag!

Grtz Matanza

Gelukkig zijn Belgische flikken niet van de slimsten. 8)

"Maar neen agent, dat zijn vuurvliegjes! En dat kastje in mijn handen? Dat is voor mijn pacemaker." :mrgreen:

Commander Clumsy zei:
Gelukkig zijn Belgische flikken niet van de slimsten.

Clumsy,

Even je VOLLEDIGE NAAM EN ADRES doorposten per PB naar mij, dan kom ik je persoonlijk een lel op je knikker verkopen :wink:

Ome agent annex Stevo :lol:

Die breekstaafjes hebben ik en enkele leden van Aeroclub Heemskerk al eens gebruikt voor het nachtvliegen in de zomer. Daarbij werden vliegtuigen van het type shockflyer gebruikt. De groene en gele breekstaafjes zijn redelijk zichtbaar, de rode iets minder en de paars/blauwe slecht. Indoor hebben we hetzelfde gedaan. De shockies werden voorzien van enkele breekstaafjes. (meestal twee aan de tips en twee aan de romp) Het licht werd uitgedaan in de sporthal en vliegen maar. De foto's hiervan zijn te zien op www.aeroclubheemskerk.nl (bij fotoalbum, indoor 2006-2007)
groeten van Erik

Denk dat een X-twin de lucht niet meer inkomt met zonne staaf op z'n dak..

Stevo zei:
Commander Clumsy zei:
Gelukkig zijn Belgische flikken niet van de slimsten.

Clumsy,

Even je VOLLEDIGE NAAM EN ADRES doorposten per PB naar mij, dan kom ik je persoonlijk een lel op je knikker verkopen :wink:

Ome agent annex Stevo :lol:
Reminder: eventjes niet in Brugge komen met mijn lichtblauwe Focusje :oops:

hezik zei:
Denk dat een X-twin de lucht niet meer inkomt met zonne staaf op z'n dak..
Maandag eerst eens wegen :wink:

Back