Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Overal is geld voor behalve voor de nl'ers.Ik denk eerlijk gezegd dat de wijze waarop we met z'n allen massaal genaaid zijn met de euro (wat in feite gewoon een salarishalvering was voor heel NL) en het feit dat onze regering het geld met miljarden gelijk de grens overschept, meer van invloed is geweest dan waar mensen hun spullen kopen.
idd denkt de overheid ''prima'' omdat dat geld via de belastingen etc. toch wel weer bij hun terug komt, zodat zij het dan weer de grens over kunnen gooien (of in eigen zak...)Dus geld in het laadje voor de personeelsleden van die ondernemer. Prima.
idd denkt de overheid ''prima'' omdat dat geld via de belastingen etc. toch wel weer bij hun terug komt, zodat zij het dan weer de grens over kunnen gooien (of in eigen zak...)
En toch gun ik de lokale middenstander wat.
Door die service is hij groot geworden en dat verdient zich terug. In mijn geboortedorp was 90% klant, de kinderen gingen de deur uit en kochten ook bij hem, gewoon om de service en gemak.
nope, maar ik schreef dat om aan te geven dat hoewel het mooi is dat dat bedrijf de opdracht heeft gekregen, het geld daarmee niet automatisch in NL zal blijven....Wat had je dan gewild? Dit soort projecten uitbesteden aan een of andere buitenlandse firma?