Nadere opdeling deelforum 'Te Koop: Vliegtuigen'

jan brilman

Forum veteraan
Het staat hier vast niet op de goede plek, maar ik mag bijna nergens posten (lijkt het wel).

Ik zoek me altijd suf naar de enkele zwever op het 'Te koop vliegtuigen' forum.

Kunnen we daar geen onderscheid gaan maken: motorvliegtuigen - zweefvliegtuigen?

Iedereen mag kiezen waar 'ie z'n motorzwever neerzet . . .

Bedankt!

jan.

Laatst bewerkt:
Aan de hand van het topic titel dacht ik dat je ging scheiden van je partner en al je modellen in de verkoop gingen.........:cool:

Maar is idd een goed idee.

Of een scheiding van vliegtuigen en vliegtuigonderdelen. Je struikelt nu over de wieltjes, propellers, motoren en andere losse dingen. Zou ook een heleboel schelen.

Titel is aangepast; wekte inderdaad verwarring . . . :oops:

Blij te horen dat men het een goed idee vindt.

(Bij de bootjes kan het ook: zeilboten vs. motorboten ;), etc.etc.)

jan.

Je kunt iets niet goed vinden dus wil je het een eigen verkoopdeel geven. Hmmm... tot hoever moet dit gaan? Zometeen willen de autojongens ook de offroad en onroad gescheiden hebben en misschien nog secties op schaalgrootte.

Hmmm... tot hoever moet dit gaan?

Tsja, dat weet ik ook niet. :nooo:

Maar om die deelforums aan te maken kost (denk ik) weinig tijd, en het levert een hoop gemak op. :yes:

En voor de autotjes, klassen naar schaal: why not? :confused:

Je zou zelfs bijna dezelfde indeling als van het hele forum zelf! kunnen aanhouden (copy/paste)! :p

;)

jan.

Verkoopdeel is zoals het is. Wordt verder geen versnippering in gemaakt. Deze discussie is al eens eerder geweest. Wordt een heel lastig te beheren deel waar andere plannen voor zijn.

Back