Nancy

Loet, Peter,

Nog goed nieuws uit Nancy?
Heb niks kunnen vinden op internet.

Een kort antwoord, 49 deelenemers, 9 rondes
Zaterdag niet mijn weer (goed gevlogen), Zondag wel mijn weer en slecht gevlogen:twisted:

1 Marc Werth Ik schat 6980)
2 Gunar Reinicke (iets slechtere streper want ze stonden gelijk)
3 Peter Aanen (ik schat 6900)
4. effe vergeten
5. Loet Wakkerman Ik schat 6888

Veel goede zijn gesneuveld.
19 Vogler
20 Börder

Uitslagenlijst zal binnen 2-3 dagen op het franse forum of op hun site staan. Maar dat kan wel iets langer duren door de franse slag:D

Loet

Loet en Peter,

Gefeliciteerd, zeker gezien de sterke van het deelnemersveld een erg goed resultaat!!!!!!!
Wat waren de weersomstandigheden?

Bas

Beiden gefeliciteerd. De uitslag van de Nederlanders redelijk volgens verwachting. De uitslag van de duitsers snap ik niets van. Die Vögler gaat het nog moeilijk krijgen het WK te halen.

dat betekent alleen maar dat jullie de allerbeste piloten voorgeschoteld krijgen op het wk ;)

Hier een foto van het podium.

sany0118.jpg

Laatst bewerkt:
Nancy was in een woord: gezellig!

Eerste dag begon met veel zon en geen wind. Na de uitgebreide lunch kwam er dichte bewolking die het koud maakte, met moeilijkere omstandigheden. In de nacht heeft het zwaar geregend, de tweede dag was gewoon vliegbaar, maar wel met windkrachtje 4. Soms waren er redelijk makkelijke bellen, soms was er 10 minuten niets te vinden.

Aangezien de wedstrijd op zondag wat uitgelopen was, en met een lange terugreis voor de boeg, had ik besloten direct na de laatste ronde de terugreis in te zetten.
Totaal verrast hoorde ik 's avonds van Loet dat ik 3e geworden was!
Helle, nog bedankt voor het in ontvangst nemen van de beker.

@Alex: Henrik Vogler had pech in de eerste ronde met een model die niet meer wilde reageren, en vanaf grote hoogte naar beneden spiraalde, met buitenlanding tot gevolg. Zulke pech kan iedereen natuurlijk overkomen, en brengt je ook gelijk uit je concentratie voor de volgende ronden.

Peter

dat zie ik nog is graag se, een vrouw in onze hobby/sport

Back