nasa board, motors draaien niet ;-(

Droidworxnl ik heb je betrapt jij kunt ook niet lezen;) Het ligt niet aan de NAZA maar aan de combi T10 Naza want met de FC 28 geen probleem.
Doe ik de Hexa die ik met de FC 28 vlieg op de T10 zelfde probleem als de Quad.

Ik had zelf al een kruis test gedaan sterker nog met drie Naza systemen dus opsturen heeft geen zin.

als advocaat zou je beter moeten weten toch?:rolleyes:
of was je dat toch niet?.
daar lees je toch ook regel voor regel totdat je een foutje ziet?.
maar goed we hebben het hier over vrije tijds besteding , dus stress vrij.
dus lees nu eerst goed alles eens door en kom dan met argumenten.

"je hoeft in princiepe niets eraan met je endpoints te doen. alles op 100. etc. an gewoon de tx cali in de naza assistant doen, en evt. gas reversen in naza software voor getrokken gas. dan als csc alle sticks in de hoek, echter gas stick niet onder maar boven in de hoek en het werkt"

laat dit even een reminder zijn aan iedereen.

als je de motoren start met beide knuppels in de binnen hoeken beneden .
moet je er wel van uitgaan dat je sticks de onderkant als 0 referentie/idle hebben!.

als iemand mode zelfbedacht vliegt dus gas stick boven is idle
en naar onder volgas.
dan werkt de motorstart dus ook anders.
dan is de linker stick rechtsonder en de rechterstick links boven om de motoren te starten..
en dan maakt het niet uit wat je reversed...

het is ook heel logisch trebor;) zo logisch dat ik eigenlijk niet snap dat je dat zelf niet bedacht maarja... goed dat het werkt in ieder geval.;)

soms zit je zo vast in een probleem dat je dat niet meer zit. Maar ik was niet de enige twee anderen zagen het ook niet bij een grote winkel hebben ze zelfs een nieuwe zender en een MX 20 geprobeerd en de MX 20 deed het gewoon.
En je hoeft trouwens de zender in de basis niet te reversen zoals iedereen zegt.

Back