Nationale LB dagen 2016

Ja, die nieuwe Janssenko is een heel goed kistje!
Scherpe hoeken en toch lekker strak.
De MB blijft indrukwekkend in minder dan ideale omstandigheden.
Van geregelde Torcmans ben ik dat inmiddels wel gewend.

Maar ik blijf er bij dat er sloffen onder beide kisten moeten.;)

Sloffen? Aan een paraplu is soms meer behoefte hebben we kunnen ervaren. Nee het staat niet op de video!!

Wij stonden te schuilen maar de vlieger met die het laatst was 'bijgetankt' heeft nooit eerder zó graag zijn vlucht zien eindigen.

Top dag heren, we hebben zelden zó genoten van de modelluchtvaart.

Groeten Hester en Cees

Ook ik vond het een fantastische dag!! Was al eerder geweest, eerste keer als bezoeker, tweede keer op een intens koude en extreem natte dag (waardoor het evenement niet door ging), maar nu toch echt gevlogen onder letterlijk en figuurlijk zonnige omstandigheden. Heerlijk om van je hobby te genieten met zoveel gelijkgestemden. Dank aan iedereen die zich voor deze dag heeft ingezet, organisatie, catering, medevliegers en vooral ook de maker van het prachtige filmpje. Smaakt naar meer!!
Klaas Tjassens

Laatst bewerkt:
Prachtig om weer even terug te gaan naar 4 Juni, heb een hele mooie dag gehad en weer volledig besmet met het LB virus, probeer er weer bij te zijn in September! Bedankt, Hans Hooijmans.

En om deze sfeer nog eens te beleven:
file.php

Omdat het lijkt of een groot deel van de vaste deelnemers aan de LB dagen op 24 september niet in het land zal zijn, wil ik even inventariseren wie er dan nog wel zouden komen.
Voor bijv. maar 4 potentiële deelnemers lijkt het me verstandiger om de datum -indien mogelijk, natuurlijk- op te schuiven. We hebben wel eerder prachtige, rustige oktoberzaterdagen meegemaakt.
Dus wie zeker zou komen op 24 september: even hieronder melden.

Hoi Bruno, ik zou de 24e kunnen, maar verschuiven naar oktober is voor mij ook geen probleem, als er dan meer deelnemers zijn!

Omdat het lijkt of een groot deel van de vaste deelnemers aan de LB dagen op 24 september niet in het land zal zijn, wil ik even inventariseren wie er dan nog wel zouden komen.
Voor bijv. maar 4 potentiële deelnemers lijkt het me verstandiger om de datum -indien mogelijk, natuurlijk- op te schuiven. We hebben wel eerder prachtige, rustige oktoberzaterdagen meegemaakt.
Dus wie zeker zou komen op 24 september: even hieronder melden.

Bruno, ik kom op 24 september. Maar verschuiven mag ook , ook dan kom ik vliegen

Bruno,
Wie vanuit Drenthe naar Almere komt doet dat grotendeels voor de sociale contacten en als er veel mensen ontbreken dan is dat beslist jammer. Met andere woorden, stel het gerust uit totdat iedereen mee kan doen.
Om je vraag te beantwoorden: JA ik kom op 24 september maar verschuiven is prima.
Groet,
JW

Voor zover ik weet zitten Ton, John en ik dat weekeind in Old Warden, en is PP anders verhinderd of komt maar even.

Bruno, Henk, is er mogelijkheid om te camperen op het terrein? (Of langs het terrein, want op het terrein zou nogal storend zijn voor de collega-piloten :rolleyes:) Ik neem aan dat er enkel op zaterdag lijnbesturing gevlogen mag worden? Of is er op zondag ook ergens een hoekje vrij? Mag er met herriekisten gevlogen worden? :D

Ik zie jullie volgend weekend! :friends:

Jo

Back