Ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Zit er zelf regelmatig aan te denken. Komt er ook nog eens bij dat anderen te beroerd zijn om je postings goed te lezen, en niet de moeite nemen om je te begrijpen.
Verder krijg je weinig steun hier op dit forum, ze zeiken je toch tot de grond toe af. En dat vinden mensen erg leuk.
Misschien dat anderen vinden dat ik daar zelf ook aan mee doe. het zal wel. Ik breng wel een boodschap, en dat doet Danny ook. Normaal comuniceren onderling zit er niet meer bij, wel in de rondte schoppen en je vervolgens op de negeerlijst toevoegen...
Hoe kortzicht ben je dan. Dan kom je in dit stadium dat het je niets meer interresseerd. Je hebt dan echt niets meer over voor de rest, terwijl het eigenlijk vergald wordt door de ander. En de rest hier als een struisvogel rondlopen met de kop in het zand...
Tja, dan stop je er een keer mee.
Het is dan erg eenvoudig te roepen van ''niet lezen of reageren''... Das de makelijkste weg, en dat is niet mijn weg... Als ik het ergens niet mee eens ben zeg ik dat.
Als ik kritiek heb krijg je het, en dat kan ik dan ook terug verwachten. Ik kan dat wel hebben.
Maar ga dan niet alles overhoop schoppen, of in de rondte schelden om vervolgens je oren dicht te stoppen en je ogen te sluiten... En vervolgens roepen lalalalalalalala...Deden ze vroeger op de kleuterschool ook....
Ach, het maakt volgens mij niet zoveel uit wat IK schrijf... Het wordt toch niet goed gelezen, of ze nemen niet de moeite om het goed te begrijpen...
En toch is het jammer om je eigen het plezier te ontnemen om niet te posten, want soms is het gewoon leuk om de reacties te lezen. Niet alle reacties, maar soms springen er wel een paar leuke tussen uit waar je je eigen goed bij gaat voelen...
Tja goed voelen, stap morgen wel op de motor met de verwarmingen aan. radio erbij met feelgood muziek....
I feel good....... Lalalalala.. I feel nice....