NAZA V2 Info / software / firmware downloaden

Dat knikje telkens had ik zondag ook en plots 10 rolls naar rechts zonder iets aan te doen.
Resultaat : quad total loss
zal filmpje eens uploaden...kan je vergelijken.

Dat knikje telkens had ik zondag ook en plots 10 rolls naar rechts zonder iets aan te doen.
Resultaat : quad total loss
zal filmpje eens uploaden...kan je vergelijken.

Ja ben benieuwd. Anders zal ik de 2.02 software even terug zetten om te kijken of dat anders is.

Kan je een beetje werken met regedit? Doe dan eens een uninstall ,wis dan de overgebleven registry entries van DJI en install alles opnieuw.

Ik krijg de nieuwe 2.12 assistant niet geinstalleerd. Krijg een runtime error, maar kan niet vinden waar het fout gaat. Iemand een idee wat te doen. De 1.8 versie kan ik wel installeren. Kan hier ook niet over vinden op de DJI site of via Google

Ik kwam nog een leuk doosje voor de naza tegen, voor wie er belang bij heeft.....

DJI NAZA Series Electromagnetic Shielding Aluminum Protective Shell Case Box l | eBay

sku_99144_2.jpg

Naza-M 2 Assistant versie 2.16 geïnstalleerd. Krijg de melding u must update te main controller firmware to new version.

Door de assistant versie 2.16 word de update niet gedaan en op de site van dji is de firmware niet te downloaden.

Edit; zo te lezen op rcgroups ben ik niet de enige met dit probleem. Blijf voorlopig maar bij 2.14.

Back