Naza V2 probleem met warm weer?

Ik heb net even gevlogen met mijn nieuwe quadcopter.
Specs:

Naza V2
4x 200KV 26" props
40A ESC
Vulkan UAV frame
Futaba T8j

Ik heb al een paar hover testjes gedaan en daar was ik redelijk tevreden over. Soms reageerde hij een beetje zenuwachtig maar dat kon ik wel weer rechttrekken en kan ik nog afstellen met de gains.

Toen ik vandaag (a 30 graden celcius) een stukje ging vliegen (kompasdansje gedaan) steeg ik op in att mode. Geen probleem, kaarsrecht omhoog. Stukje vliegen in GPS mode naar voren. Ook geen probleem. Ik had de trottle stick de hele tijd in het midden staan. Toen ik weer stil wilde hangen schoot het hele apparaat ineens ongecontroleerd omhoog. Snel in att mode gedaan en gas terug. Kreeg hem bijna niet meer onder controle maar heb hem gelukkig zonder al te veel schade aan de grond gekregen.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Ik zal zo even een fimpje sturen.
Tarot gimbal is er een beetje snel op gezet. Was puur voor de test dus let niet op het beeld svp;)
@1.35 schiet hij omhoog uit het niets

[media=youtube]AwtD3iUyUD0[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb net even gevlogen met mijn nieuwe quadcopter.
Specs:

Naza V2
4x 200KV 26" props
40A ESC
Vulkan UAV frame
Futaba T8j

Ik heb al een paar hover testjes gedaan en daar was ik redelijk tevreden over. Soms reageerde hij een beetje zenuwachtig maar dat kon ik wel weer rechttrekken en kan ik nog afstellen met de gains.

Toen ik vandaag (a 30 graden celcius) een stukje ging vliegen (kompasdansje gedaan) steeg ik op in att mode. Geen probleem, kaarsrecht omhoog. Stukje vliegen in GPS mode naar voren. Ook geen probleem. Ik had de trottle stick de hele tijd in het midden staan. Toen ik weer stil wilde hangen schoot het hele apparaat ineens ongecontroleerd omhoog. Snel in att mode gedaan en gas terug. Kreeg hem bijna niet meer onder controle maar heb hem gelukkig zonder al te veel schade aan de grond gekregen.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Ik zal zo even een fimpje sturen.
Tarot gimbal is er een beetje snel op gezet. Was puur voor de test dus let niet op het beeld svp;)
@1.35 schiet hij omhoog uit het niets

[media=youtube]AwtD3iUyUD0[/media]

Yebs. bekend probleem van de Naza
Baro kan slecht tegen warmte.

Ineens van schaduw naar zon vliegen kan ook gekke gevolgen hebben.

Zijkant afplakken met zwarte tape help erg goed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ken iemand "sasper" toevallig persoonlijk? Hij heeft z'n Naza V2 + can hub tekoop gezet maar nu ik het geld over heb gemaakt hoor ik vervolgens helemaal niets meer. Geen reactie terug op de vragen of het geld al ontvangen is etc..volgens mij kan ik fluiten naar mijn centen. Leek me een betrouwbare verkoper maar zo zie je maar dat je niet op z'n blauwe ogen kan vertrouwen!!!

Hoe lang wacht je al op reactie na de betaling? Misschien is hij even niet bereikbaar? Zo niet moet dit misschien wel even vermeld worden waar het zichtbaar is op het forum, zodat niemand anders dezelfde fout begaat... (Niet dat jij er dan nog iets aan hebt, maar dit kan natuurlijk niet..)

Vorige week vrijdag betaling gedaan van €185. Sinds maandag tot vandaag nog prive bericht gestuurd maar helemaal geen reactie van hoe en wat. Het lijkt mij toch vrij normaal als je toch heel even kan laten weten dat het nog niet bijgeschreven is en zo. Dan kunnen we in dat geval het probleem nog oplossen. Op zijn profiel pagina is ook te zien dat ie ook online is geweest afgelopen dagen en ook de advertentie doodleuk hebt GEUPP!!!. Ik plaatst al niet zoveel reactie dus weet niet precies waar ik dit moeten melden en neer kan zetten dus vandaar. Ben al van plan om morgen aangifte te gaan doen. Gegevens heb ik al via google kunnen achter halen. Telefoonnummer ergens gevonden en ga morgen maar eens even bellen voordat ik daadwerkelijk aangifte doen.

Misschien pikt een moderator dit op en kan hij/zij hier meer mee. Anders zelf even een PM sturen richting moderator. Ik hoop dat dit opgelost raakt..

Beheerder al bericht gestuurd. Vandaag toch nog even goed aangifte doen. Had 'm al 3 dagen de tijd gegeven om te reageren. Nog bedankt iedere geval voor je reactie.

Back