Naza, wat is wat?

Ach ja zo staat het in de manual van dji....
Dus ja wat moet je der mee... wil je zekerheid isoleer de rode draad. voor de rest, niet te veel naar reclame kijken Vinny ;) Want daar beloven ze 3x meer dan dat er voor de helft waar gemaakt kan worden.. ;)

rode draad isoleren is echt niet maat afhankelijk hoor;) bec vermogen is namelijk niet afhankelijk van je motor of iets:)

wat bedoel je met niet te veel reclame kijken?

Als je groter gaat qua maat dan 450 gaat ook je esc waardes omhoog,(amperes maximaal lipo aantal) en meestal ook het max te leveren amperage van je bec, en erger, dan heb je meestal dus een schakelende bec,. Dat bedoel ik te zeggen...

Dus even uitgaande van de gedachten van de dji manual, die zegt dat het onder de 450 en 450 niet hoeft. Ik probeer enkel een verklaring te zoeken voor waarom men dit in de manaul zet van de maat en he twle of niet los koppelen van de rode draad......

Hopenlijk word het wat duidelijk...

Wbt het 2e:
Reclame, daarmee bedoel ik te zeggen , dat reclames veelal niet kloppen. net als jij zegt dat de manual niet klopt met betrekking tot de bec (enb ben he tmet je eens hoor daar niet van) en isoleren van de rode draad.

Was een grapje.. van de reclames

Op een f550 heb je juist minder stroom per esc meestal, dus vind het totaal onlogisch.

De bec stroom is onafhankelijk van de motor stroom.
Als de regelaren elkaar gaan tegen werken (dat is met geschakelde becs), kunnen ze dus meer stroom willen leveren dan ze kunnen, en dus erg warm worden. Zo erg dat er 1 overlijd.

Nogmaals ik denk dat DJI (ten onrechte) ervanuit gaat dat de regelaars voor de 450 en lager , dus allemaal liniare becs hebben. Dan heb je dus de problemen niet van elkaar tegen werken, Das enkel (mogelijk) zo bij geschakelde becs.

Meestal zijn de regelaren welke groter zijn dan 30 ampere, of meer aan kunnen dan 4s lipo, dus uitgevoerd met geschakelde becs. Liniare becs zouden hier te veel moeten dissiperen, en dus warm worden. Vandaar dus schakelende becs. Lichter minder heet, en dus ook nog krachtiger.. Daar zit denk ik de "fout"van Dji.

Mischien leg ik het wat "knullig" uit maar dit bedoel ik eingelijk...

Kotrom isoleer de rode draad en je bent ALTIJD safe ;)

Back