Naze 32, welke kabels?

Ik heb me een tijdje terug een 2dehands naze32 bordje gekocht maar zonder kabels. Nu geraak ik er niet aan uit welke kabels ik moet aanschaffen om het bordje te verbinden met oa de frsky ontvanger, welke kabels ik nog nodig heb en waar ik ze kan verkrijgen. Kan ik hiervoor gewone servokabels met driepolige stekkers gebruiken?

De losse kabels voor een niet ppm aansluiting zijn bij multirotorparts.nl te krijgen
Of van een setje servokabels te maken...

Ik zal een frsky d4r-II gebruiken. Ik zie dat ik hierbij gebruik kan maken van cppm en pwm. Ik snap niet zo goed wat hiermee bedoeld wordt. Wat is het meest gebruikelijke?
Als zender heb ik een 9xr met frsky module.

Momenteel vlieg ik nog gewoon met een 35mhz mx12, 35mhz ontvanger en een gaui gu344 fc. Ik wil dus een stapje hoger gaan vandaar het naze 32 bordje en de nieuwe zender maar ik vind het nogal moeilijk in vergelijking met de eerste setup.

Dan kan je met 1 servo kabel toe, staat duidelijk in de manual van naze32, daarna wel in baseflght ppm enablen.

Alleen + - en 1 x signaal dus

Ik heb al gelezen in de manual en ik denk dat ik het begin te snappen. Als ik het goed voor heb dan moet ik gewoon 1 servokabel van de receiver aansluiten op de G + 1 van de naze. Dan gewoon mijn vier esc aansluiten op de naze en klaar?

Welke gps module kan ik later eventueel aansluiten op de naze?

Back