Nederlander kan vliegen als een vogel !

Kom op zeg! We zitten hier op een modelbouwforum, dus enig besef van wat mogelijk is en niet mag je toch wel verwachten toch ? Enuh, die vliegende olifant, zat daar soms helium in ?

@Ariel & Henri: ik denk dat het vooral gaat om je definitie van slimheid, intelligentie etc.
Mooi voorbeeld van Henri: Jij stelt in je verhaal over oplichters "domme" mensen tegenover mensen "met een opleiding" Mijn ervaring is juist dat mensen zonder "opleiding" erg intelligent kunnen zijn (en het daardoor soms erg ver schoppen), terwijl een hele hoop mensen met een "opleiding" juist zo slim zijn als een bos wortels.

@MaartenR: juist, en omdat hij dat (achteraf) heeft gezegd in een programma als de wereld draait door is het waar? I rest my case.

Maar even gedacht als iemand zonder technisch inzicht en kennis van vliegen ...

Als die video van "Jarno Smeets" niet echt is, dan kan deze ook niet echt zijn:

Moeilijk, hoor!

Laatst bewerkt door een moderator:
Even heel simpel gezegd: die man met de wingsuit valt (van boven naar beneden). Door zijn oppervlakte te vergroten creeert hij een grotere "glide ratio", iets wat parachutisten en gevleugelde eekhoorns al veel langer doen.

"Jarno Smeets" beweerde te zijn opgestegen (van beneden naar boven). Dit door een enorme constructie aan zijn toch al relatief veel te zware lichaam te koppelen en deze aan te drijven d.m.v. een paar miezerige electromotoren.

Wat is aannemelijker?

@MaartenR: die had ik inderdaad ook gezien. Zoals Herman Finkers zou zeggen:
Kunst, als je alles achteraf weet.
Trouwens, enig idee waar die site voor dient?

Laatst bewerkt:
Ja, maar die vent in het zwart, die z'n vleugels zijn nog kleiner!!! (Het is maar net hoe je redeneert.)

En deze dan? Dat geloof je dan toch ook niet? Hartstikke nep, man!

We hebben nu wel ons beider punt gemaakt. Ik stop er mee.

Laatst bewerkt door een moderator:
Even heel simpel gezegd: die man met de wingsuit valt (van boven naar beneden). Door zijn oppervlakte te vergroten creeert hij een grotere "glide ratio", iets wat parachutisten, vleermuizen en gevleugelde eekhoorns al veel langer doen.

Maar dan wel zonder zonnebrilletje, want dat blijft natuurlijk niet zitten met 200km.h Maargoed, ik houd er ook mee op.

Back