nederlandse handleiding Magin one

• Topicstarter Topicstarter jelleboey
  • Startdatum Startdatum
J

jelleboey

Guest
Hey iedereen,

Wou eens even rondhoren of er iemand thuis een nederlandse handleiding heeft voor de Magin one? Alvast bedankt

hallo.

zo ver ik weet is er geen nederlandse handleiding voor de magin one.

vull je proviel even wat verder in dan kunnen we zien waar je woond en kunnen we misschien persoonlijk komen helpen met de boot.

mvg jaimy

jelleboey zei:
Hey iedereen,

Wou eens even rondhoren of er iemand thuis een nederlandse handleiding heeft voor de Magin one? Alvast bedankt

Hallo Jelle,

De Magin One, opgebouwd volgens de handleiding en met de bijgeleverde onderdelen, levert op z'n best een redelijk varende boot op; de mensen bij robbe hebben de ballen verstand van het goed opbouwen van een mono 2 boot.

Het is jammer, dat je duits blijkbaar niet zo goed is, want ment name op de duitse fora is er veel info te vinden over hoe een Magin One wél moet worden opgebouwd. (60km/h met standaard Viper 700 motor is dan zonder meer haalbaar.)

Groeten, Jan.

Daar heb je helemaal gelijk in! Als je het volgens het boekje doet staat hij met kantelkamer! terwijl die eigenlijk helemaal overbodig is! Als beginneling heb mij hierdoor beetje laten vangen! Alvast bedankt voor het antwoord

ik denk niet dat het over je kantelkamer gaat, maar meer over de hardware en bouwwijze
die geen prestaties levert.

jelleboey zei:
Daar heb je helemaal gelijk in! Als je het volgens het boekje doet staat hij met kantelkamer! terwijl die eigenlijk helemaal overbodig is! Als beginneling heb mij hierdoor beetje laten vangen! Alvast bedankt voor het antwoord

Omdat de boot flink groot is, zou je zonder kantekamer kunnen varen, als wedstrijdboot (en als je op water vaart, waar zwemmen gevaarlijk is en er geen reddingsboot voorhanden is) is een kantelkamer onmisbaar.

Als je de boot volgens de instructies in elkaar zet, zal de kantelkamer ook een beetje overbodig zijn, omdat de boot niet vooruit te branden is...
De bouwbeschrijving en de hardware deugt niet.

Groeten, Jan.

als je zoals robbe aangeeft 2 keer 6 of 2 keer 7 celllen gebruikt zal de kantelkamer NIET werken van de magin one.
je zilt aan de kant van de kantelkamer 8 cellen moeten leggen en aan de andere kant 6 cellen.
dan werkt de kantelkamer perfect.

over de hardware ken ik 1 woord zeggen
TROEP
spullen kunnen het geweld niet echt verdragen.
tip koop een graupner/hopf hardware setje.
spul is beter en ken wat meer power verdragen.

greetz jaimy

Back