Nederlandse Kampioenschappen F3P 2009 – 2010

Het is graag of niet he:D. Dat er wel eens een tikfoutje gemaakt word is menselijk, en soms is een opgeschreven getal ook fout te lezen als er snel geschreven word. Vorig jaar is toch alles prima verlopen:D

Maar heb net op school kortingsbonnen gekregen voor de trein (3 stuks:mrgreen:). Voor €22,50 een hele dag met de trein 1e klas reizen in de maanden november en december:D, dat maakt emmeloord gelijk wat aantrekkelijker!

In de B zijn we idd nu op redelijk gelijke hoogte (hoop ik).
Maar als ik een voorspelling moet doen denk ik ook dat Erik de komende wedstrijd wint.
A geen verandering tov vorig jaar (1e plek dan, bert kan het nog wel eens moeilijk krijgen...)
En voor de C weet ik het niet :oops:, ik heb maar 2,3 man de rondjes zien vliegen en dan denk ik corne...

Die kans acht ik klein, de beker voor de C-klasse gaat dit jaar naar Jasper, B- Klasse Erik en A-Klasse Niels :rolling: ;)

Wohw........ Phil,

Ik moet het eerst nog voor elkaar krijgen om de hele sessie zonder brokken te vliegen. Nou ja we houden de moed er in.

Thanks for the support.

GrTz Jasper

Inschrijven!!!!

Ik hoor van verschillende kanten dat er mensen gaan meedoen met de competitie maar die hebben zich nog niet ingeschreven bij mij. Het zou erg vervelend zijn als we a.s. zondag morgen pas laat kunnen beginnen omdat we dan eerst een hoop administratief geneuzel moeten afwerken.

Bij deze wil ik dus iedereen vragen, wil je meedoen in de competitie geef je dan als de bliksem op!! Mocht je iemand weten die mee gaat vliegen maar nog niet op het lijstje staat spreek hem daar dan even op aan. Alvast bedankt.

P.s. De mensen die in de eerste post van dit draadje staan zijn officeel ingeschreven.

omdat ruud zijn PB box vol is, doe ik het maar even zo:D

Hallo Ruud,

Ik heb van Jeroen te horen gekregen dat ik u even en PB moest sturen ivm vliegen in Emmeloord. Ikzelf woon in Spijkenisse. Ik zou willen weten of het mogelijk is om met u mee te rijden naar emmeloord. Eventueel kan ik nog naar een station reizen waar ik makkelijk op te halen ben.

Ik hoor graag van u

Met vriendelijke groet,
Fabian van Zwol

omdat ruud zijn PB box vol is, doe ik het maar even zo:D

zojuist leeg gemaakt. Helaas, wij zitten al met drie volwassen en 3 modellen in een auto en dat is elk jaar weer een uitdaging om passend te krijgen.
Wellicht dat Corne je kan helpen? die komt ook uit "onze" hoek.

ik wacht nog heel even af dan:)

ik kan eventueel nog bij Niek logeren. Heb alleen speciale kortingsbonnen voor de trein €22,50 voor 1 dag heel het land door (ipv €35 voor emmeloord of €28 voor almere) Maar als ik dus overnacht gaat dat niet op -->duurder reizen:(

Laatst bewerkt:
Wellicht dat Corne je kan helpen? die komt ook uit "onze" hoek.

Corné rijd al met ons mee, dus we hebben al 'volle bak' (nouja, ruimte zat in de bak, maar er zijn maar 3 zitplaatsen)
Ik weet nog niet zeker of ik AM mee vlieg, ik heb een nieuwe AM gemaakt, maar die gaat echt slecht. Waarschijnlijk zal ik dan mee doen met de AM van vorig jaar (die ik toen niet heb gevlogen)

Pff wat een gezeur...
Helemaal tevreden ben ik ook niet (verre van) en ik heb de huidige versie nog niet gevlogen in een zaal. (komt nog wel verandering in :D) toestel is krom en aan vervanging toe.
Lekker belangrijk allemaal, gewoon vliegen!

Back