Nederlandse onderzeeboot modellen lijst

• Topicstarter Topicstarter Drebbel
  • Startdatum Startdatum
D

Drebbel

Guest
Hallo Allemaal,

We zijn begonnen met het opzetten van een modellen sectie op de
Dutch Submarines website.

De lijst staat in de 'models' sectie en is via de hoofdpagina http://www.dutchsubmarines.com/ te benaderen.

Waarschijnlijk hebben bezoekers van dit forum nog aanvullingen en/of correcties voor de lijst. Alle informatie is welkom !

Vriendelijke groeten

aan alle nederlandse model onderzeebootbouwers
ik weet dat er driecilinders varen en een model van de poolse onderzeeboot de sepp (in holland gebouwd) wat is de drempel om ze niet op de site van dutch submarines .com te zetten of zijn ze niet mooi genoeg als ik zo de amerikaanse makelij ziet hebben wij toch meer kwaliteit in huis dus plaatsen die handel.
groeten fred huijgen

Hallo,

Ik heb zojuist een heel pakketje foto's en text op de mail gedaan richting Dutch Submarines. Je hebt helemaal gelijk Fred, ik had het bericht al eerder gezien, maar je moet je er even toe zetten, dan valt de drempel wel mee.

Er is daar nog plaats voor veeeeeeel meer subs, dus wie volgt? :lol:

Groeten, Lex.

vir niks ni bang ni boot zei:
aan alle nederlandse model onderzeebootbouwers
ik weet dat er driecilinders varen en een model van de poolse onderzeeboot de sepp (in holland gebouwd) wat is de drempel om ze niet op de site van dutch submarines .com te zetten of zijn ze niet mooi genoeg als ik zo de amerikaanse makelij ziet hebben wij toch meer kwaliteit in huis dus plaatsen die handel.
groeten fred huijgen

Die drempel is er NIET :-)

In de export sectie besteden we uitgebreid aandacht aan alle Nederlandse export boten. Van de Finse tot de Turkse klanten.

In de modellen sectie zullen we dan ook graag info plaatsen van alle Nederlandse(Export) onderzeeboten.

Er staan er al enige op de overzichts lijst:
http://www.dutchsubmarines.com/models/models.htm

Mocht iemand een model weten/hebben dat er nog niet opstaat laat dan svp wat van je horen want we zullen je info graag in de site verwerken.

Ook meer info / extra fotos van de reeds genoemde modellen zijn van harte welkom.

De info van Lex zijn prachtige boot is trouwens ook reeds in de site verwerkt !

Back