Neergestort tijdens opstijgen, en weer neergestort

Alfred is een koning gewoon :mrgreen:

**Edit**

Is dat jouw auto Alfred?? Van videokanaal waar ook de motorcross op staat en lijkt me dezelfde plek waar je vliegt..

Laatst bewerkt door een moderator:
weet niet hoe het werkt

Zoveel was al wel duidelijk ja ;)

Briljant stuntwerk weer in elk geval! :worship:

Heb net mijn zoontje van 8 op de sim (AFPD) laten vliegen met een EZ-star. Eerste keer dat hij vloog, hield hem bijna een minuut in de (virtuele) lucht. Dat is meer dan al jouw vluchten samen! :o
Als je even naar omgeving Eindhoven wilt rijden Alfred, dan wil ik hem wel vragen of hij je wat lessen kan geven? ;)

Weet je wel zeker dat je de romp van hout wilt maken? Aluminium is een licht metaal, wel wat moeilijk te bewerken maar dat lijkt me voor jou geen probleem. Kan veel meer hebben dan hout natuurlijk!

Zoveel was al wel duidelijk ja ;)

Briljant stuntwerk weer in elk geval! :worship:

Heb net mijn zoontje van 8 op de sim (AFPD) laten vliegen met een EZ-star. Eerste keer dat hij vloog, hield hem bijna een minuut in de (virtuele) lucht. Dat is meer dan al jouw vluchten samen! :o
Als je even naar omgeving Eindhoven wilt rijden Alfred, dan wil ik hem wel vragen of hij je wat lessen kan geven? ;)

Beetje jammer...

@ Alfred, misschien nu tijd voor of een rebuild of een nieuwe verse start?

Misschien is dit wel een leuk alternatief: Tuff Trainer, schijnt volgens flitetest veel te kunnen hebben.

Flauw..

Serieus waar anders. (ok, behalve het lesgeven gedeelte dan)

Tsja, vond het beetje flauw. Alfred blijft vriendelijk ondanks alle opmerkingen en bezorgt ons een geweldige tijd. Of het nou echt is of niet. Als het wel echt is kan ik mij voorstellen dat het niet zo leuk binnenkomt ;)

Ondertussen nemen het aantal labels van dit topic ook toe zie ik :mrgreen:

Tsja, vond het beetje flauw. Alfred blijft vriendelijk ondanks alle opmerkingen en bezorgt ons een geweldige tijd. Of het nou echt is of niet. Als het wel echt is kan ik mij voorstellen dat het niet zo leuk binnenkomt ;)

Ondertussen nemen het aantal labels van dit topic ook toe zie ik :mrgreen:

Het grote verschil was dat mijn zoontje van te voren vroeg hoe het moest en dan ook echt probeert om het zo te doen als het uitgelegd wordt. ;)

Als dit topic serieus is (waar ik nog steeds niet van geloof), dan is het mijns inziens beledigend naar degenen die er serieus op in gaan met goed advies en is een flauwe opmerking her en der best op zijn plaats.
Als het topic *niet* serieus is denk ik dat een flauwe opmerking her en der sowieso weinig uitmaakt.

Neemt niet weg dat het erg vermakelijk is :)

mijn zoon is een natuurtalent ondanks de straffe wind

brabant sept :: 100_7496.mp4 video by willeme1 - Photobucket

brabant sept :: 100_7499.mp4 video by willeme1 - Photobucket

brabant sept :: 100_7497.mp4 video by willeme1 - Photobucket

de ''' appie special ''' is niet meer

100_7500.jpg

filmpje is wat mislukt, vanaf 35 sec, zie je een flits van de special

brabant sept :: 100_7498.mp4 video by willeme1 - Photobucket

plakken maar weer

groet alfred

@ dat label heb ik aan iemand anders te danken denk van sommeren mijn label is zoef zoef

Alfred, ik heb wel respect voor je dat je na de zoveelste crash nog steeds door blijft gaan en dat stuk schuim met hout nog steeds plakt. Niet oneerbiedig bedoeld voor de easystar, daar is weinig mis mee (in de ARF versie). Je zoon heeft inderdaad wat meer aanleg dan u. Weet zeker dat het niet lang zal duren voordat hij het onder de knie heeft als die een club gaat bezoeken. Een natuurtalent is een beetje een groot woord. Hij weet hem in de lucht te houden en waarschijnlijk zonder schade weer aan de grond te zetten. Ik probeer u niet aan te vallen en vat het ook niet persoonlijk op. Het is alleen hartverscheurend om elkaar keer dit mooie vliegtuigje in 10.000 stukjes te zien liggen. :(

Die romp is nog prima te repareren hoor! Die van mij heeft wel eens in 20+ stukken gelegen en daarna nog jaren heerlijk gevlogen :) gewoon tube secondenlijm erbij, even zoeken naar "elapor soep" en weer de lucht in met dat ding. Maar dan je zoon laten vliegen...

Ik ben ook zo'n iemand die zichzelf heeft leren vliegen, niets mis mee. Als je er in ieder geval kennis hebt van het vliegen. Ben zelf begonnen met vliegen toen ik al een tijdje aan zweefvliegen deed. Dan weet je in ieder geval aardig wat van het vliegen. Je weet hoe een vliegtuig reageert en wat er kan gebeuren en hoe de mens daar weer op moet reageren (denk aan overtreks/stalls, spins). Zo weet je bijvoorbeeld dat je een vliegtuig uit een spin moet halen met het richtingsroer niet met het rolroer. Is erg belangrijk om al deze dingen te weten. Ik heb het landen ook geleerd door het zweefvliegen. Maak bijna altijd met taildraggers een driepunt landing vanwege het afronden bij het landen (wil niets zeggen over dat andere landingen verkeerd zijn)...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat doe jij die easy star aan? :)

Missch kan je er nu een straalmotor opzetten hé, van pakweg een 20kg stuwkracht, volgens mij gaat 't dan veel beter gaan! Succes en.. maak een filmpje!

Ah ja leer dan wel dat apporteren af hé, geen enkel hondje wil immers een verbrand tongetje!!

Nogmaals: Succes!

Back