Ik voel me buitengewoon vereerd maar ik was het niet. ?
excuus !
weet niet hoe het werkt maar zoef zoef is van mij (als reactie op de andere) de andere weet ik niet hoe die er op zijn gekomen
groet alfred
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik voel me buitengewoon vereerd maar ik was het niet. ?
weet niet hoe het werkt
Zoveel was al wel duidelijk ja
Briljant stuntwerk weer in elk geval!
Heb net mijn zoontje van 8 op de sim (AFPD) laten vliegen met een EZ-star. Eerste keer dat hij vloog, hield hem bijna een minuut in de (virtuele) lucht. Dat is meer dan al jouw vluchten samen!
Als je even naar omgeving Eindhoven wilt rijden Alfred, dan wil ik hem wel vragen of hij je wat lessen kan geven?![]()
Heb net mijn zoontje van 8 op de sim (AFPD) laten vliegen met een EZ-star. Eerste keer dat hij vloog, hield hem bijna een minuut in de (virtuele) lucht. Dat is meer dan al jouw vluchten samen!
Als je even naar omgeving Eindhoven wilt rijden Alfred, dan wil ik hem wel vragen of hij je wat lessen kan geven?![]()
Flauw..
Serieus waar anders. (ok, behalve het lesgeven gedeelte dan)
Tsja, vond het beetje flauw. Alfred blijft vriendelijk ondanks alle opmerkingen en bezorgt ons een geweldige tijd. Of het nou echt is of niet. Als het wel echt is kan ik mij voorstellen dat het niet zo leuk binnenkomt
Ondertussen nemen het aantal labels van dit topic ook toe zie ik![]()
Neemt niet weg dat het erg vermakelijk is![]()
mijn zoon is een natuurtalent ondanks de straffe wind
brabant sept :: 100_7496.mp4 video by willeme1 - Photobucket
brabant sept :: 100_7499.mp4 video by willeme1 - Photobucket
brabant sept :: 100_7497.mp4 video by willeme1 - Photobucket
de ''' appie special ''' is niet meer
![]()
filmpje is wat mislukt, vanaf 35 sec, zie je een flits van de special
brabant sept :: 100_7498.mp4 video by willeme1 - Photobucket
plakken maar weer
groet alfred
@ dat label heb ik aan iemand anders te danken denk van sommeren mijn label is zoef zoef
Heb het draadje niet helemaal gevolgd, maar zijn de motor en regelaar niet een beetje te voor een easystar?![]()
Ik denk dat je het draadje even moet doorlezen![]()
Heb het draadje niet helemaal gevolgd, maar zijn de motor en regelaar niet een beetje te voor een easystar?![]()