Neu 1910h/1y

Ik wil deze motor graag kopen voor mijn T-rex 600, maar na lange zoektochten online heb ik hem nog niet kunnen vinden! Ook NEU zelf heb ik al gemaild, maar daar is het nog even wachten op antwoord.

Heeft 1 van jullie misschien de gouden tip?

Ik ga deze motor overigens gebruiken op mn T-rex 600 met de CC 85HV regelaar op 8s, precies dezelfde setup als waar Jurrien mee vliegt. Echt heel erg krachtig en tikje langere vliegtijden dan ik nu op 6s heb, dus dat lijkt me wel wat!

Mijn 11 vluchten oude 600 XL 1700kv en de originele Align regelaar + DPR100 staan overigens te koop in het TE KOOP forum bij helicopters!

Cheers,

Richard

Laatst bewerkt:
Bij eflight.ch, dat is de distributeur voor Europa. Of misschien bij voltmaster.de, daar heb ik m'n Neu's vandaan, maar daar staat hij niet op de site.
Theoretisch zou je trouwens bij alle leveranciers die CC leveren ook Neu kunnen bestellen.

Jah die eflight.ch had ik ook gevonden, alleen hadden hun hem niet op voorraad... eigenlijk zoek ik een winkel die ze op voorraad heeft, ik wil er geen maanden op wachten namelijk.

Wel bedankt voor de tips!

Cheers,

Richard

Jah, het grote verschil is dat ik 2/3 zijdelinkse tic tocs kan doen (je hoort de motor niet inkakken, maar wel belast worden) en dan moet ik echt ff iets anders doen. Met zijn setup kan hij gewoon zijdelinks blijven tic toccen tot zn accu leeg is.
Ook haal ik 3,5 minuut dan is het echt op, hij haalt 4 minuten.

Ik gok dat hij snel zo'n 20/30% meer vermogen heeft, als je het in cijfers moet uitdrukken. Maar dit zal je vooral merken bij echt vermogensvretende figuren, verder kan ik in principe wel hetzelfde er mee vliegen... alleen net iets minder makkelijk.

Maarjah, mijn nieuwe accu's en regelaar zijn besteld (FlightPower EVO25 3700 8s voor de 600 en nieuwe FlightPower EVOlite 2500 6s voor de T-rex 500 en een CC 85HV regelaar).

Cheers,

Richard

GEVONDEN bij gohbee avaition (via een postje van mij op helifreak)!! Ik heb hem al besteld en hij zit zelfs al in de post...

Helaas moet ik wel een paar weekjes wachten op mijn accu's, die waren momenteel even niet op voorraad bij mn sponsor.

Cheers,

Richard

Back