Psygho (Emil)
Forum veteraan
Wegens tijdsdruk geen verslag wel wat filmpjes...
De multiWii fpv quad:
Hevig aangepast lunar lander frame.
18 amp plush regelaars.
kda 2028M motoren
10x4.5 SF props
Filmpjes: (in hd, dus 720P aanklikbaar,beter is even om fullscreen te kijken in hd)
Gimball stab test.
Omgebouwde switch voor direct gebruik op de ontvanger, met led cluster.
Led cluster geschuurd in 4 hoeken, voor betere zichtbaarheid. Zijn nu geen heldere leds meer, en met de 4 hoeken heb je altijd zijcht welke kant je ook op gaat....
MAIDEN!
Geluid klink wel heel aprt op de gsm, in het echt is hij gewoon erg rustig en kalm........
Denk dat je de lucht hoort suizen op de gsm..
annyway....Niets afgesteld...
Dus geen trims, geen expo, geen th curve. standaard pid settings.
In de propwash, en in een te kliene ruimte... Maar dit beloofd veel goeds! Net zo stabiel als me andere multiwii, is ook bijna dezelfde, hahaha
De accu hangt er een beetje los onder, en wiebelt ook behoorlijk, al me tal geen goede maiden omstandigheden,maar desalniettemin, toch al lekker stabiel...
Dat belloift nog wat als ik hem echt afgesteld heb!
Filmpje van de bouw, en hoe ik bepaalde dingne heb opgelost, ben er zeer tevreden over.... Een nette instal.
Nu nog het fpv materiaal inbouwen en netjes wegwerken....
En dan even kijken wat het doet...
Vervolgens de boel goed afstellen, en configuren,en dan........???????
De multiWii fpv quad:
Hevig aangepast lunar lander frame.
18 amp plush regelaars.
kda 2028M motoren
10x4.5 SF props
Filmpjes: (in hd, dus 720P aanklikbaar,beter is even om fullscreen te kijken in hd)
Gimball stab test.
Omgebouwde switch voor direct gebruik op de ontvanger, met led cluster.
Led cluster geschuurd in 4 hoeken, voor betere zichtbaarheid. Zijn nu geen heldere leds meer, en met de 4 hoeken heb je altijd zijcht welke kant je ook op gaat....
MAIDEN!
Geluid klink wel heel aprt op de gsm, in het echt is hij gewoon erg rustig en kalm........
Denk dat je de lucht hoort suizen op de gsm..
annyway....Niets afgesteld...
Dus geen trims, geen expo, geen th curve. standaard pid settings.
In de propwash, en in een te kliene ruimte... Maar dit beloofd veel goeds! Net zo stabiel als me andere multiwii, is ook bijna dezelfde, hahaha
De accu hangt er een beetje los onder, en wiebelt ook behoorlijk, al me tal geen goede maiden omstandigheden,maar desalniettemin, toch al lekker stabiel...
Dat belloift nog wat als ik hem echt afgesteld heb!
Filmpje van de bouw, en hoe ik bepaalde dingne heb opgelost, ben er zeer tevreden over.... Een nette instal.
Nu nog het fpv materiaal inbouwen en netjes wegwerken....
En dan even kijken wat het doet...
Vervolgens de boel goed afstellen, en configuren,en dan........???????
Laatst bewerkt door een moderator: