NEW spektrum DX3R PRO

het word gewoon tijd dat er een goed merk een betrouwbare minimaal 4 kanaals pistool zender op de markt zet.

waarom nu geen 4 , 5 of 6 kanaals pistoolzender?

er word tegenwoordig wel allerlei mogelijkheden en opties verzonnen om weer een nieuw model aan de man te brengen, maar een fatsoenlijke 4 kanaals pistoolzender is er niet.

C) en WTF heeft er 50 model memory nodig behalve een paar echt obsessieve mensen of traxxas voor hun eigen wagen park van "alles wat we ooit hebben gemaakt"

Verschillende settings voor verschillende weersomstandigheden bij dezelfde auto.
Bij bigscale auto's hebben ze vaak wel verschillende settings voor warm weer, iets kouder weer, regen. Zullen ook wel verschillende settings zijn voor parcours met lange rechte stukken er in, en erg technische krappe parcours.

In een race met 1:1 auto's word de auto getuned voor elke baan. zal in de modelbouw ook gedaan worden, en deze bied dan nog eens de mogelijkheid om de zender ook te tunen voor elke baan.
Op zich wel interessant lijkt me. (maar voor mij als normaal sterveling totaal overbodig. :P heb nog genoeg aan m'n 10 model geheugens in de 3pk)

Ook weer iets waar ik niet aan heb gedacht...

Ja ik zit momenteel nog op FM dus 2,4gig is zoizo al "waaajoh luxe" maar er is gewoon een case te maken voor die model memory! (ja ook hier een "gewone sterveling")

Back