newbie heeft vragen

Hallo ik wil beginnen met fpv op mijn quadcopter .ik ben een tijdje begonnen met quadcopters ik vind dat heel leuk ,maar ik zie veel vids op youtube en dat lijkt me helemaal te gek ik wil een setje kopen op hobbyking alleen ik weet niet of dat een goede keus is deze 900MHZ 200mW Tx/Rx & 1/3-inch CCD Camera PAL 520TVL
Ik heb nog geen ervaring met fpv .
Ik ga als scherm een auto tv gebruiken en als het me bevalt dan ga ik een video bril kopen
En wat heb ik nog meer nodig voor fpv naast nog een accu
Wie o wie helpt deze newbie

900 mhz mag je nooit gebruiken in nederland

1.3. Of 2.4. Of 5.8 ghz. Dus kiezen uit deze 3 frequentie s
Zit je rc besturing op 2.4. Valt 2.4 video zender af

Rob

Oke bedankt alleen er zijn geen setjes in 1.3 en 5.8
En ik wil graag alles op 1 site bestellen en niet duurder dan 130 euro gaan

Is een prima setje om te beginnen.
Met de standaard antennes kom je ongeveer 150 tot 250 meter ver.
Voor en quadcopter ver genoeg lijkt me, anders kan je er nog andere antennes opzetten die je bereik met gemak verdubbelen.

Jup prima set
Al zou ik voor de 400 mw gaan

Home page

Dit is ook top shop om te kopen

Spreek deze jongens bijna elke dag op skype
Dus save om er te bestellen
Rob

Ja ik wil niet al te ver nog gwn een metertje of 200
Thomas 13 dat is een leuk setje alleen er staat iets met een rssi kabel maar waar is dat voor?

De rssi is een soort aansluiting maar ik gebruik die niet... ik gebruik gewoon de witte en gele kabel.. :)

Ik vlieg 2 km met dit setje.. hij kan nog verder maar mijn quadcopter kan maar 2 km maar ik vind dit wel ver genoeg.. ;)

En nog een andere vraag ik heb op mn quad een 3cel 2200mah accu alleen moet ik dan nog een extravaccu voor de cam enzo

Ik gebruik een 7inch schermpje... goggles zijn wel leuk maar als je hem af doet zie je niks meer en als er iets mis zou gaan met de video kan je niet direct naar je quadcopter of vliegtuig kijken... daarom heb ik een schermpje, ik heb maar 1 batterij nodig, je hebt camera's van 11.1 v en ook van iets rond de 5 v.
Moet je mee opletten, ik heb al eens een camera verbrand

Grtjs

Ja. Ik weet niet 100% zeker of het die is maar het is die of net dezelfde maar dan PAL ofzo je moet maar eens op hk kijken... ik weet nietmeer of ik de pal heb of de andere.... :)

Back