newbie

• Topicstarter Topicstarter Marc de Kort
  • Startdatum Startdatum
M

Marc de Kort

Guest
Hallo Allemaal,

Allereerst iedereen de beste wensen en een gezond 2009.

Vraagje: Ik heb voor mijn zoon van 13 een heli gekocht, van één of ander foekiemoekie-merk, 2S (gekocht op de zwartemarkt in Tessenderlo, B) maar hoe kom ik nu aan reservebladen. Ben al bij een aantal modelbouwerwinkels geweest, maar noppes.
De bladen zijn gemerkt A en B en zijn 24 cm lang (per stuk) en 4 cm op het breedste punt.

Wie weet raad, want zonder onderdelen is deze heli rijp voor de milleustraat.

Uiteraard had ik niet zomaar een heli moeten kopen, dat weet ik nu ook wel maar het was/is gewoon een geinig ding

Zet even een foto van het helietje op het forum.
Het zal vast wel een kloon zijn van een of ander merk zodat je toch aan onderdelen kunt komen.

Of kijk even bij RCtechnics.nl

Hey Mark,

Jij ook de beste wensen voor 2009.

Volgens mij hebben we hetzelfde probleem...

Ik ben nl ook op zoek naar die bladen. Jouw heli is toevallig geen Hercules Dolphin???

Ook al enkele winkels afgestruind zowel on als offline. tot op heden geen succes.

Heb wel de grootste van lama geprobeerd, maar die krijgen de heli niet eens vd grond...LOL

Als jij ze wel vind, kun je me dan PM sturen???

Marc

Nu kom ik ook regelmatig op de zwarte markt en weet ik dat daar enkel speelgoed verkocht wordt (mss ook soms een co-ax, maar dan van een onbekend merk).

Ik denk dat het speelgoed is.. En voor speelgoed vind je zelden nog reservemateriaal, zoals je zelf al aangeeft...

Back