next '' gen ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor meer volk moet je naar de markt toe, op een forum weet je nooit wie wanneer aanwezig is.

Maar ik ben er en snap er nog steeds geen zak van dus kom maar op laat een werkend model zien.
Hoeft ie nog geen eens te presteren als ie maar zelfstandig draait.

Beetje trage verbinding dus dit wordt weer heel naar. Openbaring dat valt wel mee. Heel simpel ,Bij de 66 turbines de ''duitse'' turbines maak je overdruk in de brander ring. IK maak overdruk in de buis waar de venturi in zit . Als je de motor van ''FRANK WHITTLE '' neemt en je rekt die uit ,dan krijg je het zelfde als de mijne ,alleen ik heb als brander assembly Ge , puur toeval. Ik heb ook cannisters, maar die gebruik ik nu niet . Ook bij ELECTRA ,dat zullen de jongens daar je wel vertellen, gaat het er om dat je een stabiele stroom hebt. Mijn luchtstroom is stabiel bewezen natuurkundig feit. Wat je doet is de brandstof mee laten liften op de lucht stroom als prettige bijkomstigheid, krijg je gratis verstuiving.voor de rest werkt hij als elke andere turbine namelijk het in stand houden van momentum.

Gut, heb je Wikipedia weer eens nageplozen, wat termen in een hoge hoed gegooid en deze "ad random" achter elkaar gezet? Man man, wat een hoop gewauwel in de ruimte. Zal ik het (nog maar eens) in het kort samenvatten? Je hebt een verstuiver gemaakt. Hetzelfde principe als een verfspuit. Niets meer en niets minder (en nog een slecht werkende ook). Ik snap niet dat de mods dit soort onzintopics nog toestaan. Volgens mij kun je beter met een psychiater gaan praten dan dit forum voltypen met onzinposts.

Nog steeds razend benieuwd.
Welk materiaal gaat de fijn mecanicien gebruiken voor de compressor?
Hoeveel hitte krijgt dit onderdeel te verduren?
In hoeverre is dit dan weer specifiek voor jouw ontwerp?

Succes!

Nog steeds razend benieuwd.
Welk materiaal gaat de fijn mecanicien gebruiken voor de compressor?
Hoeveel hitte krijgt dit onderdeel te verduren?
In hoeverre is dit dan weer specifiek voor jouw ontwerp?

Succes!
Vooruit, moet allemaal besproken worden wat materiaal betreft. Hitte? het is een compressor. Hij staat op grabcad , daar kan je zien dat de schoepen onder een hoek staan, hij gaat van LATERAAL naar AXIAAL

Tuurlijk maar bij sommigen komen juist in die gemoedstoestand de mooiste en onvoorstelbaarste projecten naar boven.

Dat de meeste daarvan niet functioneren is weer iets anders maar wie weet is dit wel het ei van Columbus en zien we dit project binnenkort terug in het lab van Google X.

Tot die tijd zullen we het moeten doen met onsamenhangende verhalen, door elkaar gehutselde termen en nog steeds geen 'bewijsmateriaal'.

Ahja, moet ook allemaal niet te serieus worden, het is maar hobby :D

Vooruit, moet allemaal besproken worden wat materiaal betreft. Hitte? het is een compressor. Hij staat op grabcad , daar kan je zien dat de schoepen onder een hoek staan, hij gaat van LATERAAL naar AXIAAL

Wel graag uitleg in Jip en Janneke taal, ik ben ook maar een simpele ziel.

Wat dacht je van wiet

He he het is er uit. :D:D

waar heb jij last van gozer

Nou, wat dacht je hier van, "gozer"....

al dat gewauwel, jij vind jouw project, en vooral jezelf, geweldig, maar voor iedere enigszins ter zake kundige (en dan heb ik het niet over turbines maar over de verslavingszorg!!!!!) hangt er hier boven dit topic een groot knipperende NEON-reclame:

Ik ben een Junkie en ik heb mijn hersens totaal naar de kloten geblowd!!!!

Je vertoont ALLE KENMERKEN, waaronder giga-zelfoverschatting, giga weinig productiviteit, hope nutteloze bla-bla, en je denkt dat je iedereen kunt imponeren met dit gewauwel.

Dat is niet zo, en jij bent zelf de enige die dat niet ziet.

Ik heb er helaas ervaring mee, met gasten zoals jij.
Op het forum ben je ongevaarlijk, maar op de werkvloer ben je gewoon een gevaar voor jezelf en anderen.

Groet, Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back