next '' gen ''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik wil niet vervelend zijn maar dit systeem komt mij bekent voor, ik heb heel wat stoomketels en oliebrander ketels afgesteld in mijn leven alleen, het worden in deze wereld nozzle,s genoemd, google en je komt het tegen.:D

gr
dick

.

Wat ik fout deed weet ik nu. Ontwerp o'k, De manier van tekeningen aan bieden niet o'k. Ik teken als een Bouwkundige , dat moet dus niet. Alles aanpassen dan maar met werktuigkunde boek natuurlijk.

Hallo ik wil niet vervelend zijn maar dit systeem komt mij bekent voor, ik heb heel wat stoomketels en oliebrander ketels afgesteld in mijn leven alleen, het worden in deze wereld nozzle,s genoemd, google en je komt het tegen.:D

gr
dick

.
Ik schrijf 0.4 nozzle ontsluiting, Je hebt gelijk het moet 0,5 zijn

Wat ik fout deed weet ik nu. Ontwerp o'k, De manier van tekeningen aan bieden niet o'k. Ik teken als een Bouwkundige , dat moet dus niet. Alles aanpassen dan maar met werktuigkunde boek natuurlijk.

Natúúrlijk! Dát zal het probleem al die tijd geweest zijn:rolleyes:

Groet, Bert

compressor wiel

Duurt nog even met de tekeningen,heb dan ook geen haast. Wat de kleine turbine betreft, Ben op zoek naar de kleinste Garret turbine wiel, iemand een adres .Garret heeft ze nog niet los.

Duurt nog even met de tekeningen,heb dan ook geen haast. Wat de kleine turbine betreft, Ben op zoek naar de kleinste Garret turbine wiel, iemand een adres .Garret heeft ze nog niet los.

hallo ik heb ze wel ,maar zitten op een as 9 stuks in totaal
het zijn de turbine wielen van een garrett gt1241
maar wat bedoel je met turbine wielen? want ik denk dan aan de warme kant, of bedoel je compressors?
laat maar weten en stuur me maar een pb
Mvg,
martin.

nee hoor ,dat zijn de gt1241 turbo onderdelen , die kwamen uit mexico

blijft trouwens wel stil van de kant van lisand

heee berto
ja das waar ook
berto nu ik je toch spreek
ik zoek van die klemmetjes die je kunt plakken
waar je de bedrading mee vast kan maken
bv servo kabels
kan jij me daar mee helpen?
mvg,
Martin.

heee berto
ja das waar ook
berto nu ik je toch spreek
ik zoek van die klemmetjes die je kunt plakken
waar je de bedrading mee vast kan maken
bv servo kabels
kan jij me daar mee helpen?
mvg,
Martin.
Draad vervuiling maakt niet uit . Bedankt voor je aanbod Martin, Maar gaat niet lukken voor die prijs, Moet allemaal '' low budget'' Turbine wiel geprint kost Twaalf euro.
Heb op grabcad.com/selwin.lisand-1 mijn oplossing voor de kleine compressor daarmee ,is mijn '' WERKMODEL'' compleet. Wat de grote betreft bijna nog even ,is meer werk dan ik dacht ,de kleine is wel helemaal naar wens nu . Het werkt al bij 0,2bar :) En voor de lief hebbers er staat ook een'' FUEL CANISTER ASSEMBLY '' op grabcad

Mooi Lisand!!
Jammer dat ik het niet kan volgen... gaat allemaal boven mijn pet.

edit.
Ben heel erg benieuwd... en om het mogelijk toch te begrijpen, kan je een videootje laten zien van de kleine, die nu helemaal naar wens is en al werkt bij 0,2 bar?
Je zal er ongetwijfeld een opname van hebben gemaakt. Toch?

Laatst bewerkt:
Begin druk van de venturi is 0,2 ,Werk druk uiteraard niet ,die is veel hoger.Nu allen nog de lab set plaatje laten vervangen want dat is nog niet gebeurd,en even wachten op de print service,voor de compressor wil wel even zien hoe dat er uit ziet ,nog drie dagen dan heb ik hem in huis,en dan naar de fijn,mechanicus in utrecht alles bespreken alles kost tijd.Verwacht eingelijk niet zo veel van het compressort'
je kan me vergissen natuurlijk,het zal me niet verbazen als er nog een voorlader op moet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back