Ni-mh Accu laden met lood accu 12 v

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laad lekker door op die accu. koop er voor de lol nog een Lipo bij, die kan veel hogere laadstroomen aan! Ik doe dat zelf ook! werkt echt perfect, voltage van een 3s ligt dichterbij die loodaccu, en dus is mijne veel sneller vol! moet je ook doen!:D

Maar idd, hier maak je jezelf NIET populair mee, en ik denk dat ik niet de enige ben die nu inziet dat die je niet meer zal helpen;) Bij deze mag je ook naar mijn negeerlijst verhuizen.

Hebben we er nu weer een die niet (wil) weten hoe het laden van accu's werkt? Het is hopelijk niet besmettelijk...

Volg dit advies nooit op het leidt tot oververhitting en mogelijk tot brand. Wil je toch eigenwijs zijn, controleer de verzekering van de auto of dit gedrag gedekt wordt.

Laatst bewerkt:
Laad lekker door op die accu. koop er voor de lol nog een Lipo bij, die kan veel hogere laadstroomen aan! Ik doe dat zelf ook! werkt echt perfect, voltage van een 3s ligt dichterbij die loodaccu, en dus is mijne veel sneller vol! moet je ook doen!:D

Maar idd, hier maak je jezelf NIET populair mee, en ik denk dat ik niet de enige ben die nu inziet dat die je niet meer zal helpen;) Bij deze mag je ook naar mijn negeerlijst verhuizen.
Jij hebt mij nog geen een keertje geholpen.
En hou maar op met dat geintjes jij verziekt al mijn topics, wat wil je van me ?
Mijn andere topic heb je ook verziekt.
En je grappen moeten in top 10 staan want ik kan niet tegen je grappen :)
En wat je nu zegt hahaha wat lollig zeg.

Hou gewoon op je bent niet stoer bezig.

Laatst bewerkt:
Ow dat is mooi dan.
Ik probeer dat wel eens ff serieus je hebt gelijk 3s ligt er dichterbij .
Dat ga ik zo wel ff proberen.
Maar heel mooi bedacht hoor :)
Dus jij doet dat ook ?
Nou dan lukt het bij m ij zeker ook.

Trouwens populair op een forum ??
:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:
:rolling:

Wat een brilliant reaktie zeg , ben er heel blij mee :thumbsup: .
Heb nog nooit zo een reaktie in een van mijn topics gehad.

Laatst bewerkt:
@ R/C, ik neem geen standpunt in, niet aan geen van jullie zijde.
Als ik kamp kies doe ik het toch niet goed. Dat is ook de reden dat dit draadje volledig uit de kleuwen aan het lopen is.

R/C doe jezelf een plezier en hou de eer aan jezelf, je kunt niet opboksen tegen meerder forumleden, zij hebben massaal kamp gekozen en elke reactie van jou zal hun vuur doen voeden. Als jij stopt met reageren zal dit draadje een langzame dood sterven.

Ik weet dat je pas 12 jaar bent en dit advies niet leuk zal vinden en zelfs moeilijk zal vinden te accepteren maar echt, hou de eer aan jezelf!

Bij deze hoop ik dat het nu afgelopen is of dat er een slotje van een modje op komt!

Ook mods hebben af en toe recht op een rustig dagje...
Topic gaat op slot.

[mod]@R/C:
Je doet er goed aan om eens te lezen. Niet alleen de lettertjes, maar probeer te begrijpen wat er staat.
Er zijn een aantal mensen die geprobeerd hebben om je aan je verstand te peuteren dat je stom bezig bent.
Als je dat niet waardeert: dat mag, maar reageer dan gewoon niet of schrijf dat je probleem is opgelost. Dan is het klaar.
Nu reageer je op iedereen hier op een nogal opgefokte manier, en dat is reden genoeg om je een weekje op de bank te laten plaatsnemen.
Ik doe dat echter pas als ik een keer heb gewaarschuwd; die waarschuwing heb je nu te pakken.
Nog een keer zulk gedrag en je mag een weekje alleen om het forum om te lezen.[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back