Nickchange

• Topicstarter Topicstarter dennisemaar
  • Startdatum Startdatum
D

dennisemaar

Guest
Heej,

Is het mogelijk om mijn naam te laten veranderen door iemand, of kan ik dit zelf?

En zo ja kan iemand mijn naam veranderen, of mij uitleggen hoe ik dit zelf kan doen?

Ik wou graag de naam "VXL" hebben op dit forum, maar ik weet niet hoe ik kan zien of deze al in gebruik is of niet...

Zelf kan je dit niet doen.
Zelf heb ik een aantal jaar geleden gevraagd om mijn nick met een hoofd letter te laten beginnen. Omdat ik er vanuit ging dat Robert het al druk genoeg had heb ik een mod ge pm't, deze had hier de bevoegdheid niet voor/wist niet dat hij ze had....
Uiteindelijk Robert gepm't en binnen een paar uur had ik een hoofdletter.

In jou geval is het een wijziging van je gehele nick iets wat nogal wat verwarring met zich mee kan brengen, geen idee wat Robert zijn gedachte hierover is.

Of een nick al bezet is kan je zien als je klikt op MBF-Community in de donker blauwe balk hierboven en vervolgens op ledenlijst.

zover ik weet zijn alleen veranderingen naar de echte naam toegestaan...
zeker weet ik dit niet daarvoor moet je bij robert zijn.

Ik zou ook graag van mijn forumnaam af willen, het is een screen naam die ik al bijna 5 jaar nietmeer gebruik. ;)
De meeste noemen me toch al gewoon Sven volgens mij, dus dat vind ik best.

Ik heb op 2 andere forums nu ook al de naam "VXL" gekregen dus ik ik hoop dat het hier ook kan zodat alle namen gelijk zijn.

Maar het is niet hoofdzakelijk omdat dit toch het forum is waar ik het weinigste op zit.

Dennis

Back