Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
RC= 300 METER MAXIMAAL !
Vertel dat maar aan de idioten die zo nodig FPV moeten vliegen boven die hoogte.
.
"Ja maar, ja maar ... hunnie doen het ook.". Bekend discussie-trucje om van onderwerp te veranderen Sander, bliksem-afleider.... Zeker niet wanneer deze publicatie bol staat van de ongelukken met full-scale kisten waarbij mij de haren soms te berge rijzen, en waarvan de gevaren wél reëel zijn. ...
"Ja maar, ja maar ... hunnie doen het ook.". Bekend discussie-trucje om van onderwerp te veranderen Sander, bliksem-afleider.
Aha, op de man, dat ging vrij vlot, had ik niet verwacht. Meestal is dat bij gebrek aan argumenten. Even utleggen dan maar, hoewel ik vermoed dat het heel erg goed begrijpt: ik heb de voor mijn commentaar relevante delen geciteerd, en de rest weg-gelaten, dat is alles.Ron jij heb al moeite met gehele text van mij op nieuw te posten.
En ga jij naar je eigen hoek
Helaas wordt frequentie- en/of vermogens-vern**ken en overtreding van luchtvaartwetten hier op MBF geen strobreed in de weg gelegd. De Calimero act is dus niet nodig..... Laat ons fpv ers hier ons ding doen ...
Relativeren? Tsja, als je maar een groot genoeg probleem/ongeluk/dodental kiest, is alles te relativeren.
Ik ben niet bang voor restricties/verbod op keukentrapjes, ondanks de ongelukken.... Wereldwijd komen er meer mensen door te overlijden dan door ongelukjes veroorzaakt door het gebruik van ondeugdelijke keukentrapjes.
Ik ben niet bang voor restricties/verbod op keukentrapjes, ondanks de ongelukken.
Bericht van Richaard Branderhorst in het KNVvL subforum
aanpassingen Regeling Modelvliegen
Omdat sommige FPV-vliegers last hebben van enorm lange tenen en een Calimero complex. Als je even terugleest zul je zien dat de eerste die specifiek de link legt tussen dit voorval en FPV zelf een FPV-er is. Kijk nog iets verder en je zult zien dat 95% van de FPV / wetgevingsdiscussies op een dergelijke manier beginnen.Waarom is fpv altijd het doel van alle gezeik?
Kansloos
Nee heren, maar wat een uit het verband getrokken verhaal hier! Een verslag met weet ik niet hoeveel paginad met zeer schokkende foto's, waardoor ik me geneigd voel om te verhuizen, aangezien ik vlakbij eindhoven airport woon, maar iedereen leest er vrolijk overheen en praat alleen over dat ene woordje drone?
Waarom is fpv altijd het doel van alle gezeik?
:lol:Vergeet niet dat het meestal dezelfden zijn...![]()
Als je even terugleest zul je zien dat de eerste die specifiek de link legt tussen dit voorval en FPV zelf een FPV-er is.
Je hebt gelijk Ron, het aantal dodelijke ongelukken veroorzaakt door FPV modellen loopt inmiddels in de tientallen, en da's alleen nog maar in Nederland! Wereldwijd komen er meer mensen door te overlijden dan door ongelukjes veroorzaakt door het gebruik van ondeugdelijke keukentrapjes.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen.
Precies wat ik wil zeggen. Dus daarmee zegt TS dat het niets anders dan een FPV gevlogen model kan zijn geweest? Waar staat dat ergens in het artikel dan? Er wordt gesproken over een drone of een ballon, dus het zou eventueel een modelvliegtuig of multicopter kunnen zijn geweest, eventueel ook nog FPV gevlogen. Maar nee, het hele FPV clubje wat met veel poeha ooit dit forum de rug toe heeft gekeerd, moet hier weer even komen mauwen over hoezeer ze wel niet gedemoniseerd worden. Ga toch lekker op jullie eigen forumpje de vermoorde onschuld zitten spelen, in plaats van hier telkens de boel te lopen opstoken.Nee lieverd.... het is gepost in het FPV gedeelte.... moeilijk he ?