niet meer vliegen op 09-11 (9 11)

Na 9 11 staat er nu de volgende ramp te gebeuren

500MW.jpg

500 MW :shock: 8) te koop vanaf 11-09 bij de Lidl

Ik ga niet meer vliegen hoor als er de kans is dat er zo'n ding bij mij in de buurt zit.

gr Remco

Zozo er zal vast een flinke accu inzitten omdat van stroom te voorzien. Of moet je er nog even een grote aggregaat bij kopen :roll:

Er heeft er 1 zitten slapen of heeft maar wat ingevuld en weet het verschil van mW en MW niet :sleepy:

HEY! eindelijk de oplossing om wereldwijd radio station te beginnen en dan voor 29,95!

hmm ik hou wel minstens 50km afstand om niet geroosterd te worden :P. En agja de 2de kamer wou al extra kern centrales toch? :P

Oh ik wel hoor.. soms prima aanbiedingen voor technische spullen, maar ook het vreetwerk is goed te hakken (snacks).

Eu.....

Kan je hem ook als terrasverwarming gebruiken?
Dat is de laatse tijd "in" maar peperduur, ik dacht dus, misschien is dit een leuk koopje.

Ah joh, wie koopt er nou bij de Lidl:D

Ikke ! laatst een 250 delige hobbymesjes set gekocht voor 7 euro, en een uitgebreid Dremel slijpschijven, borstels steentjes blabla in houten koffertje voor 8 euro :cool:

En die snackworstjes zijn prima te knagen :!:

@Rhelie,
Die knakworstjes kan je meteen opwarmen met de nieuwe walkietalkies :P
in 0.0001 seconde!

Vette magnetrons!!

HEY! eindelijk de oplossing om wereldwijd radio station te beginnen en dan voor 29,95!

hmm ik hou wel minstens 50km afstand om niet geroosterd te worden :P. En agja de 2de kamer wou al extra kern centrales toch? :P

Staat wel bij dat ie maar een bereik heeft van 5km he :D ...dus niks wereldwijd...

nog niemand met gekookte hersencellen? nee? zou het dan toch een foutje zijn?
ik denk dat ze mW voor MW hebben aangezien ;)

Back