Nieuw: DJI Zenmuse 3H-3D Gimbal

Helaas. Kreeg al info terug... Dat is niet voor "ons", Dat is voor de mensen die nog een backorder hebben staan van de 2d...

Hmmz.. nee, zal hem morgen wel te koop zetten, in de te koop hoek, hier mag je niet proppen met je te koop dingen... Denk dat ik er wel iets meer voor krijg.. ;)

Dat hoop ik wel voor je. Maar niet van mij. Of heel goedkoop anders gewoon een H3D3.

Lijkt overigens een beetje op R2D2 :mrgreen:

r2-d2-star-wars.jpg

Weet iemand of de Zemuse H3_3d ergens al los te koop is en zo ja voor welke prijs?

Gevonden bij Toemen, 399 euro dat dus wel een stukje meer als de combo

Weet iemand of de Zemuse H3_3d ergens al los te koop is en zo ja voor welke prijs?

Gevonden bij Toemen, 399 euro dat dus wel een stukje meer als de combo

Knap,
hij is nl (officieel) niet los verkrijgbaar....

Ik vermoed dat ze de Phantom II set v.v. H3-3D rippen en de Zenmuse & Phantom II dan los verkopen...

Dat weet ik wel zeker, daar is de winkel namelijk ook niet vies van met Traxxas ;) En daar maak ik dan gretig gebruik van.. maar of ik dat ook doe met de zenmuse??, Ik denk dat ik wel even wacht...

H3-3D verkrijgbaar los?

De H3-3D is los te krijgen.... ??? Zit een prijs aan van €299... geef me maar even een mail of pb als iemand hier interesse in heeft??

Ik lees op rcgroups dat gebruikers van de nieuwe h3-3d veel last hebben van jello! en met de H3-2d niet tot nauwelijks. Ik lees er op nederalndse fora eigenlijk helemaal niets over?
Iemand al jello issues geahd met de nieuwe H3-3D?

Das wel vreemd.... En zeer vervelend! Andere rubbers proberen ? Software al geupdate ?
Heb je dat met ene normale gopro ook ?

Want ik las dat je met je oude zenmuse, en normale gopro,geen jello had, en toen met die lens update opeens wel ? Ik heb geen idee wat je gedaan ha dom dat op te lossen, bij de laatste filmpjes met die nieuwe lens was er volgens mij geen jello meer te bekennen..

Ik krijg als het goed is vandaag mijn stand alone binnen.. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet?! Zal vanavond een paar fotos plaatsen.

Gimbal H3-D3 / combinatie met PMU van Naza V2

Zat de info van DJI Wiki betreffende de Naza V2 met bijpassende PMU door te lezen. Info van vandaag. Dus Zenmuse H3 - D3 is reeds bekend. Maar wordt niet genoemd.

Daar staat dat de PMU behorende bij de Naza V2, de Zenmuse H3 - D2 ondersteunt.
Geen woord over de Zenmuse H3 - D3.

Heb je bij aanschaf van de Zenmuse H3 - D3 dan een vervanging voor de gebruikte PMU nodig?

Of werkt alles normaal?
Is dat misschien de oorzaak van de klachten betreffende Yellow?

Wie weet meer?

Tjardi

Er zijn gevalen bekend dat de pmu van de 2d prima de 3d aanstuurt. Dit zou afhankelijk zijn van de betreffende firmware. Echter er zijn ook verhalen , dat het dus niet werkt ;)

Back