Nieuw en waar te beginnen.

Het kan natuurlijk zijn dat ze de afgelopen jaren de goede kant op gegaan zijn!
Het ligt misschien ook aan je verwachtingspatroon?

Ik zou niet direct beginnen met een dex410 4wd offroad maar wel een traxxas slash bijvoorbeeld.
onderdelen zijn goedkoop en ze zijn hufterproof

Wat ik lees vooral hufterproof dus dat lijkt me wel wat om mee te beginnen. En voor weinig geld een leuk autotje denk ik zo.

ik zal hem wel gelijk op de training mode zetten dan heb je 50%van de originele power (heb ik ook maar gehoord maar klopt wel) anders is het ff op 2s lipo al 75 kpu wat echt snel is maar veel plezier van je aankoop

Mooie aankoop gedaan,
maar echt niet te snel al vol gas gaan geven want dan is de pret er snel af, leer de auto ff kennen en bouw dan op

Veel plezier met de aankoop! zal zeker bevallen! zou wel beginnen met de NiMH accu ;)

Vriend van me heeft een himoto aangeschaft. na 3x rijden was al van alles gebroken. maar vooral de kap was een drama. Geen lexan waardoor alles in duizend stukjes brak

Het duurt nog eventjes de 26e is de auto binnen. Dus nog even de kriebels onder bedwang houden en informatie lezen over rc auto's.

Omdat ik dan pas thuis ben. Ik werk op een schip.

Daarom ook geen scheepsmodelbouw want zit al hele tijd op een schip.

Laatst bewerkt:
Nou heb de rustler nu 2 weken. Mee aan boord gegaan en onderweg paar keer op loskade gereden. Sommige met zandheuvels en andere met asfalt. Alleenmaar dolle pret. Al wat dingen besteld.

Team Corally lipo/nimh lader.
Nieuwe achterveren
Nieuwe banden van medialpro (achterbanden op nabestelling)
Nieuwe spur gear en pinion

Op verlanglijstje staat een stampede maat body maar dan zelf aanpassen en spuiten. Moet wel vet worden. En een betere lipo accu.

f1e5de0d63c1b14bf7a21eba7809c551.jpg
de8f670671e4249740e031f645d55dc7.jpg

7d8480a3419a37e632426dbfff37ca9c.jpg
66dac45cc8a3ef96ce6c991b0b8c142d.jpg

Heb net een himoto 1:10 truck besteld. Hoop dat het wat is om een beetjes te crossen. Bij monstercar heeft ie goede score. We gaan het zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Himoto is wel erg goedkoop. De kap is binnen een paar keer al helemaal kapot..
Als het alleen de kap is vind ik het niet zo erg. Heb nu de truck 2.4ghz zender 2x 1800mah nimh accu en 1x 4200mah nimh accu en een b6ac lader . 8x aa 2100mah met snellader voor 250 euro totaal. Leuk om te beginnen samen met mn zoontje natuurlijk... hou jullie op de hoogte.

Gr

Laatst bewerkt door een moderator:
Back