J
JaapL
Guest
Beste Forummers,
Ik ben compleet nieuw hier, dus ik ga waarschijnlijk wat domme vragen stellen.
Ik ben sinds kort dankzij mijn zwager gek van Nitro auto's. Waarom Nitro? Het heeft vind ik persoonlijk meer dan Elektro, het geluid, de uitlaatdampen. Heerlijk!
Nu wil ik zelf ook een Nitro auto uitzoeken, maar weet echt totaal niet waar ik op moet letten.
Mijn wensen zijn:
Het moet een monstertruck zijn, want ik wil Off-road gaan rijden, en in los zat kom je vaak vast te zitten in het zand. ( Correct me if i'am wrong )Vandaar een Monstertruck.
Tweedehands of nieuw maakt mij opzich niet zo heel veel uit.
Budget ligt denk ik zo rond de 200 a 250 euro.
Schaal: 1/8 of groter.
Mijn zwager heeft een auto van bij Conrad bestelt.
Link naar de auto van mijn zwager
Hebben jullie misschien dingen waar ik op moet letten, en wat ik wel en niet moet kopen.
En als je zelf iets te koop hebt wat in deze omschijving past, bied het aan zou ik zeggen!
Misschien kunnen we tot een nette deal komen.
Mvg,
JaapL.
Ik ben compleet nieuw hier, dus ik ga waarschijnlijk wat domme vragen stellen.

Ik ben sinds kort dankzij mijn zwager gek van Nitro auto's. Waarom Nitro? Het heeft vind ik persoonlijk meer dan Elektro, het geluid, de uitlaatdampen. Heerlijk!
Nu wil ik zelf ook een Nitro auto uitzoeken, maar weet echt totaal niet waar ik op moet letten.
Mijn wensen zijn:
Het moet een monstertruck zijn, want ik wil Off-road gaan rijden, en in los zat kom je vaak vast te zitten in het zand. ( Correct me if i'am wrong )Vandaar een Monstertruck.
Tweedehands of nieuw maakt mij opzich niet zo heel veel uit.
Budget ligt denk ik zo rond de 200 a 250 euro.
Schaal: 1/8 of groter.
Mijn zwager heeft een auto van bij Conrad bestelt.
Link naar de auto van mijn zwager
Hebben jullie misschien dingen waar ik op moet letten, en wat ik wel en niet moet kopen.
En als je zelf iets te koop hebt wat in deze omschijving past, bied het aan zou ik zeggen!
Misschien kunnen we tot een nette deal komen.
Mvg,
JaapL.