nieuw hier en beginer

• Topicstarter Topicstarter tunerker
  • Startdatum Startdatum
Hallo Tunerker, welkom op het Modelbouwforum.nl!

Waar ben je naar op zoek? Groot, Klein, duur, goedkoop enz enz.
Zet even erbij waar je naar opzoek bent.

wat ik een zekere aanrader vindt is de wingo
http://www.conzelmann-modelltechnik.de/freescale/f_frm_01.html
het is een elektro.ik heb er zelf ook me leren vliegen... het kan zeker een stootje verdragen omdat de moter achter op zit. het reageert traag dus bij een stuurfout heb je ruim schoots de tijd om te herstellen.

waar woon je precies?
mms is het eens handig om in tisselt http://users.skynet.be/broken-wings langs te komen voor meer informatie. ik weet zeker dat er leden zijn die met raad en daad willen bij staan...

El Barto,

een makelijk bestuurbaar vliegtuig
Groot, Klein, / weet ik niet echt
duur, goedkoop / ni te duur maar betaalbaar

maar is niet echt aleen voor mij maar ook voor mijn pa

groetjes
en al bedankt

hey, ik heb zelf een trainer gehad, alleen dat ding was zo snel enzo... dus toen al snel de grond in geboort en total los...

daarna heb ik een zweverset aangeschaft, daarmee ging het vliegen een stuk beter!!!

helaas ga ik bijna nooit meer vliegen... en heb hem helemaal COMPLEET te koop voor 175€ voor meer informatie moet je maar zoeken op mijn berichte, dan zie je hem wel.
dus opladen en vliegen maar. ;) in perfecte staat

ik verkoop hem omdat ik ga kitesurfen

hallo zei:
hey, ik heb zelf een trainer gehad, alleen dat ding was zo snel enzo... dus toen al snel de grond in geboort en total los...

daarna heb ik een zweverset aangeschaft, daarmee ging het vliegen een stuk beter!!!

helaas ga ik bijna nooit meer vliegen... en heb hem helemaal COMPLEET te koop voor 175€ voor meer informatie moet je maar zoeken op mijn berichte, dan zie je hem wel.
dus opladen en vliegen maar. ;) in perfecte staat

ik verkoop hem omdat ik ga kitesurfen

:? :? :? :? :? :? :? :sleepy: :sleepy: :agrue: :spam:
Goh.... jij hebt hier toch geen belang bij he......... :evil: :mad:
najah verder back :ontopic:

Heren toch..........

Ga gewoon naar een club en laat je daar goed voorlichten.
Voor en nadelen afwegen zoals electro/brandstof , snel/langzaam houtbouw/piepschuim enz.
En gewoon veel lezen over deze onderwerpen op dit of welk forum dan ook.

Sterkte....

En niets van die 2 kemphanen aantrekken.........

hoi hoi,

Je kan ook op "zoek"klikken, je zoekt dan naar ALLE woorden "welk vliegtuig", in de cat. Beginners...

Je krijgt dan veel leesvoer, waarvan 90% antwoorden op je vraag.

Gr.A.

Back