Nieuw hier met MJX-F47

Nieuw hier en wil me even voorstellen. Ben Kurt van Oost-Vlaanderen en ben 47 jaar. Heb onlangs een heli aangeschaft van de Hema voor 10€ juist voor de fun.
Meer dan op en neer gaan doet dat ding niet, maar ondertussen wel interesse gekregen in een nieuwe hobby.
Deze week de MJX-F47 besteld en vandaag ontvangen. Gelijkertijd de WLtoys V911-1 besteld maar is nog niet toegekomen.
Wie kan me helpen aan een handleiding voor de F47, want ik moet van 0 beginnen.
alle andere info i.v.m. deze is altijd welkom.

Ja deze had ik al gevonden, toch bedankt voor de tip.
Had het echter liever in het NL. gehad maar is blijkbaar niet te vinden.
Vooral voor het kiezen/instellen van MOD1...4.

Dag collega Oost-Vlaming...;) vanwaar ben je juist?
Ik ben ook met deze twee helis begonnen een paar maanden geleden, dus als je wat wil weten vraag maar... :p

In tegenstelling tot de MJX F45 moet je hier mode 2 kiezen zo te zien in die handleiding. Links throttle up and down en left and right turn, rechts : forwards/backwards en left/rightwards. En natuurlijk allebei de knoppen op L voor gas links.

Nadat ik de handleiding gelezen te hebben (mijn engels is niet zo goed) de heli eens uitgeprobeerd.
Bij het starten heeft deze de neiging om naar rechts te draaien, en zeker hij begint te vibreren/trillen.
Ik gebruik MOD 2.
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Intussen de WL-V911 reeds binnen gekregen? Die vliegt echt super recht uit de doos... ben ook met de 911 begonnen, ferm helitje. Heb ook een MJX gehad, maar bij die was het mainbordje er al aan na 1 vlucht :confused:

Neen V911 nog niet toegekregen, filmke zal voor van 't weekend zijn.
Dat vibreren van de Mjx-f47 lijkt me toch niet normaal, hij valt zelfs om nog zonder dat hij van grond is!
Ik ga googelen of anderen daar ook last van hebben.
Hou jullie op de hoogte.

Ondertussen begint het te lukken met deze te vliegen, en vandaag de Wltoys V911-1 ontvangen.
Deze heeft 2 stuks 3,7V 120mAh battery. Nu zijn er ook van 200mAh., wat zijn de voor- en nadelen hiervan?
De 200mAh zul langer kunnen vliegen, maar is dit wel goed voor de motortjes? Ze zijn dan ook wat langer en mogelijk zwaarder wat effect kan hebben op het vliegen?

http://www.banggood.com/Wholesale-5...y-Battery-Helicopter-Replacement-p-52374.html

Laatst bewerkt:
Back