D
dolorfin
Guest
hallo
ik ben hessel,43 jaar en samenwonend.
na veel meelezen hier heb ik nu maar eens de eerste stap gezet om te
leren vliegen met een electro heli.
mijn ervaring is 0 maar je moet ergens beginnen.
ik heb voor myzelf een beetje een "stappenplan" gemaakt.
ik wilde beginnen met een flightsim en onderwel met de bouw van een
heli.
ik heb hier verschillende topics gelezen van mensen die beginnen en vanuit de reacties gefilterd dat het mischien het beste is om maar gelijk met een
cp heli te beginnen.
ik begrijp dat ik het myzelf niet makkelijk maak maar ik wil ook geen verkeerde gewoontes aanleren.
ik zat te denken aan een kds450 of een trex 450 in combinatie met een
spectrum dx6 of 7i of een futaba 7 kanaals (ik meen ergens gelezen te hebben namelijk dat de spectrum zenders mischien verboden worden hier?)
hoe staan jullie tegenover deze benadering?
nogmaals,ik begrijp dat ik het mijzelf moeilijk maak maar ik wil niet beginnen met slechte spullen of met een heli die makkelijker vliegt om er later achter te komen dat ik eigenlijk nog niks geleerd heb.
de bouw zal wel een strijd worden maar ik ben zelf wel een techneut en hoop met eventueel hulp van hier dat wel voor elkaar te krijgen.
is dit een gezonde benadering of denken jullie dat het beter anders kan?
iedere opinie wordt zeer gewaardeerd.
ik ben hessel,43 jaar en samenwonend.
na veel meelezen hier heb ik nu maar eens de eerste stap gezet om te
leren vliegen met een electro heli.
mijn ervaring is 0 maar je moet ergens beginnen.
ik heb voor myzelf een beetje een "stappenplan" gemaakt.
ik wilde beginnen met een flightsim en onderwel met de bouw van een
heli.
ik heb hier verschillende topics gelezen van mensen die beginnen en vanuit de reacties gefilterd dat het mischien het beste is om maar gelijk met een
cp heli te beginnen.
ik begrijp dat ik het myzelf niet makkelijk maak maar ik wil ook geen verkeerde gewoontes aanleren.
ik zat te denken aan een kds450 of een trex 450 in combinatie met een
spectrum dx6 of 7i of een futaba 7 kanaals (ik meen ergens gelezen te hebben namelijk dat de spectrum zenders mischien verboden worden hier?)
hoe staan jullie tegenover deze benadering?
nogmaals,ik begrijp dat ik het mijzelf moeilijk maak maar ik wil niet beginnen met slechte spullen of met een heli die makkelijker vliegt om er later achter te komen dat ik eigenlijk nog niks geleerd heb.
de bouw zal wel een strijd worden maar ik ben zelf wel een techneut en hoop met eventueel hulp van hier dat wel voor elkaar te krijgen.
is dit een gezonde benadering of denken jullie dat het beter anders kan?
iedere opinie wordt zeer gewaardeerd.