Nieuw hier

Hoi Hans,

Ja, je aanname is correct.

Even heel in het kort:Mijn vrouw heeft verleden jaar een c.v.a. (hersen-infarct) gelukkig overleeft, maar behoeft sindsdien verpleging/verzorging. Is geen punt.
Alle huishoudelijke taken zijn nu voor mij (o.a. huis met 4 slaapkamers/2 badkamers,etc.),koken,wassen, de gehele rataplan.
Buiten het (vrijstaande) huis in goede staat houden, en een tuin van ruim 1400 m2 onderhouden.
Je zult begrijpen dat er af en toe weinig tijd voor hobby overblijft.
Gelukkig zijn wij beiden al met pre-pensioen, en komt de winter weer in zicht, dus mogelijk wat meer vrije tijd.
Je hoort mij dus niet klagen,he?

Vandaar en zodoende mijn opmerking !

Groeten, Daniel.

Laatst bewerkt:
Nu - petje af! En veel sterkte met alles - en binnen - en 1400 m² buiten - en je vrouw verzorgen kost inderdaad veel tijd, moeite en aandacht.

Modelbouw hangt er dan maar wat bij denk ik.

No problemo Hans, en dank voor de goede wensen.
Deze hobby probeer ik wanneer mogelijk te bedrijven, om daarmee ook de zinnen een beetje te verzetten.
Ik ben gelukkig een opgewekt en positief ingesteld figuur (het glas is bij mij altijd half vol), dus niet bij de pakken neerzitten, maar gewoon verder gaan.
Klagen doe ik nooit, ik vind dat dat geen enkele zin heeft, niets positiefs brengt, dus heb ik er niets aan !
Genoeg hier over.
Binnenkort zal de eerste beplanking gereed zijn, de hele handel schuren en een update in het bouwverslag zetten.
Ik weet nu in ieder geval ongeveer de lengte die voor de planken van de huid van m'n scheepje, zodat ik daarna (waarschijnlijk) een 2e laag in notenhout ga zetten met de "juiste" maatvoering.

Groeten, Daniel.

Als klagen zou helpen moesten we het meer doen. Maar het helpt in het algemeen weinig....

Back