Nieuw Jetcat usb Kabel

• Topicstarter Topicstarter Sandor
  • Startdatum Startdatum
S

Sandor

Guest
deze kabel connect je ECU aan je pc
hiermee kun je real time data lezen en zelfs starten via je laptop
prijs : word nog bekendgemaakt.
deze kabel vervangt de oude seriele print met kabel.

Uploaded with ImageShack.us

Hey da's gaaf. :-)
Je hoeft dan alleen nog de software te downloaden van de Jetcat website?

Ik was al een tijdje van plan om te proberen of ik een serieel -> usb adapter kon gebruiken om de turbine uit te lezen, maar er zijn tot hiertoe altijd dringender zaken aan de jet te doen :-)

Als de prijs meevalt hoef ik het misschien nietmeer zelf te proberen en uit te zoeken. De software heb ik al gedownload ooit eens.

Kan je hiermee ook dingen als accelleratie instellen wat bij oa de oudere ecu's standaard niet kan?

ecu

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandor
er kan altijd andere software in , 99% zijn het de instellingen die fout zijn.
toen ik nog aktief met fadec bezig was duurde het wel tot een week totdat ik tevreden was.
op de gehele lijn van opstarten , lopen , koelen.
jij hebt gewoon een open versie waar alles anders is.

de blauwe daar in tegen zijn door mij allemaal ingesteld op een nominale waarde , waardoor ze van een wren tot kj type alle zullen werken.
Wren heeft ze dan ook 4 jaar lang bij mij ingekocht , de fadec was een standaard firmware.
die wij aangepast hadden .
voor de gouden edities heb ik ook wel een en ander liggen , voor standaard kj types.
de laatste die we gemaakt hadden was de 8 kilo turbine die we tot kort verkochten .
voor deze hab ik de standaard waarden nog wel ergens maar je moet ze er wel inknallen met een datakabel.
en de pomp was een Flightworks 300 , deze zijn nog al wat lui en gebruiken tegen over de hausl pompen meer stroom om te lopen.
ik zal eens nadenken of ik de fabrieks software doe vrijgeven , dan kun je alles instellen.
zelfs je eigen merk en serie nummers , kerostart , van auto manueel start maken en andersom
testprogramma,s etc etc
zal wel waarschijnlijk een groot feest worden als iedereen eraan begint aan te klooien.
zo nu laat ik het woord weer aan de kenners onder ons.

Ik hoop dat er nog een goed bericht komt en dat ik data kan knallen.
Van knallen heb ik nooit meer iets gehoord en das jammer

Laatst bewerkt:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandor
er kan altijd andere software in , 99% zijn het de instellingen die fout zijn.
toen ik nog aktief met fadec bezig was duurde het wel tot een week totdat ik tevreden was.
op de gehele lijn van opstarten , lopen , koelen.
jij hebt gewoon een open versie waar alles anders is.

de blauwe daar in tegen zijn door mij allemaal ingesteld op een nominale waarde , waardoor ze van een wren tot kj type alle zullen werken.
Wren heeft ze dan ook 4 jaar lang bij mij ingekocht , de fadec was een standaard firmware.
die wij aangepast hadden .
voor de gouden edities heb ik ook wel een en ander liggen , voor standaard kj types.
de laatste die we gemaakt hadden was de 8 kilo turbine die we tot kort verkochten .
voor deze hab ik de standaard waarden nog wel ergens maar je moet ze er wel inknallen met een datakabel.
en de pomp was een Flightworks 300 , deze zijn nog al wat lui en gebruiken tegen over de hausl pompen meer stroom om te lopen.
ik zal eens nadenken of ik de fabrieks software doe vrijgeven , dan kun je alles instellen.
zelfs je eigen merk en serie nummers , kerostart , van auto manueel start maken en andersom
testprogramma,s etc etc
zal wel waarschijnlijk een groot feest worden als iedereen eraan begint aan te klooien.
zo nu laat ik het woord weer aan de kenners onder ons.

Ik hoop dat er nog een goed bericht komt en dat ik data kan knallen.
Van knallen heb ik nooit meer iets gehoord en das jammer

hallo Gerrit
je hebt het nu over de fadec en niet jetcat.

Aha, dus met de jetcat software van hun website kan je het niet, maar met software voor een dealer oid wel :)

Back