Nieuw Kyosho Mini-Z/dNaNo circuit te Amsterdam

DUssssssssssss komen er nog mensen??? Heb wel zin maar het is toch 1+ uur reizen dus wil niet voor een gesloten deur staan....

Sorry man lees het nu pas. Volgens mij zijn de mannen van de KWC er niet dus ik gok op een man of 3 a 4. Als je het nog leest... hij is gewoon open vanavond.

Hmm als ik nu ga ben ik er pas rond half 10, iets later zelfs... tot hoelaat is het? Denk dat het te laat wordt voor me... kga zo wel even in de huiskamer racen hehe... :)

Enig nieuws rond een nieuwe locatie?? Ik kon helaas vorige keer niet... was heel wat gaande ook thuis etc... :( errrug jammer.. Lijkt me erg gezellig!

Met pijn in ons hart hebben we afscheid genomen van onze ruimte. Het was veels te kort :( snif

Maar we hebben een one-off locatie pal naast de oude ruimte voor de wedstrijd van de 13de!

de vlla in amsterdam:

Willem Roelofsstraat nr. 9 (witte gebouw met schilderijtjes aan de gevel) de ingang is om de hoek bij de hoge hekken.

Kijk hier voor meer info voor inschrijven etc.

httphttp://www.kwc-holland.nl/home/...-winterchamps-kwc-mini-z-winterpret-2009-2010

Vergeet niet 1 nov in Bussum. Een mooie kans om je warm te rijden voordat het echte werk begint! :)

grtz.

Mach indoor haarlem is ruimte zat voor jullie baan........ Kom is kijken of jullie het wat vinden.....

Is vast wel iets te regelen
gr

stephan

Hi Stephan,

Ja ik hoorde het al van snowie. thx voor de aanbod. We komen binnekort zeker even kijken en overleggen. Tis nu een beetje druk met de aankomende evenementen. Hebben jullie nog andere mensen die ook met Z's rijden? iemand bij jullie al dNano's?

grtz.

Mach indoor haarlem is ruimte zat voor jullie baan........ Kom is kijken of jullie het wat vinden.....

Is vast wel iets te regelen
gr

stephan

Hi Stephan,

Ja ik hoorde het al van snowie. thx voor de aanbod. We komen binnekort zeker even kijken en overleggen. Tis nu een beetje druk met de aankomende evenementen. Hebben jullie nog andere mensen die ook met Z's rijden? iemand bij jullie al dNano's?

grtz.
Ik weet dat er een aantal mensen een Mini-Z hebben, maar een een dNano weet ik niet. Met een Miniz baan krijg je zeker meer ijders op de baan en hoe meer hoe leuker.

Beste allemaal, zoals jullie hiervoor al hebben kunnen lezen, wordt er deze winter weer volop met de Mini Z gereden! In deze crisistijden is dit toch echt de goedkoopste klasse om lekker de winter door te komen! Op onze speciale RCP-banen zul je nauwelijks schade rijden, kun je meer dan een seizoen met een motortje doen en is 1 setje banden voor een seizoen ruim voldoende!!!

Afgelopen jaar is het KWC Holland Team, ondersteund door Kyosho, begonnen met de "Mini Z Winterpret", een kleine competitie open voor iedereen, die werd gehouden in Bilthoven en Bussum. Dit jaar zal deze competitie, te beginnen op zondag 1 november, weer worden gehouden, alle wedstrijden zijn in Bussum.

Daarnaast hebben we in samenwerking met Hoodlumz in Amsterdam en Mini Z Club Enschede de Dutch Mini Z Winterchamps opgezet, met een wedstrijd in Amsterdam, een wedstrijd in Enschede en twee wedstrijden in Bussum.

Beide cups (Winterpret en Dutch Mini Z Winterchamps) hebben hetzelfde simpele reglement, en zijn voor iedereen toegankelijk, zowel voor beginners als voor gevorderden.

We hebben nog genoeg plek, dus als je al vanaf 1 november wilt meedoen (losse wedstrijden kan ook), kijk dan voor meer info op: kwc-holland

Groet,
Marcel
KWC Team

bestaat jullie baan nog in amsterdam?
zo ja word er ook wel eens met xmods gereden?

ik wil namelijk een xmod aanschaffen met wat upgrades en een vriend van me gaat er dan ook een aanschaffen.

dit word mijn boodschappenlijstje:p:

Shopping Cart
11 Items in Cart

Product Price Quantity Total
11087
Atomic AR030 Ball Bearing Stock Motor $19.99 * * $19.99
11015
XMOD Evo Car Lithium Ion Pro 2S Pack for Stiletto Chassis $39.99 * * $39.99
14670
XMOD Evo Car Stiletto Carbon Fiber Chassis $39.99 * * $39.99
10305
Kyosho MZW13BL Locking Wheel Nuts - Blue $5.99 * * $5.99
11111
Atomic AR088 Wing Black Double Deck GT SL $6.99 * * $6.99
10635
XMOD Evo Car Stiletto Hardware Kit $14.99 * * $14.99
14856
XMOD Evo Starter Kit - 2010 Ford Mustang GT $54.99 * * $54.99
10198
XMOD Tire Set - Soft Slick $2.99 * * $5.98
13795
Atomic Y094 Mini-Z Antenna Rod (2 pc) - Orange $2.99 * * $2.99
14754
GPM XME1801F+RO XMOD Aluminum F/R Bold Wheels 18 Poles $16.99 * * $16.99
Sub Total: $208.89
Make any changes above?
Use the Shipulator to Estimate Your Shipping Costs:
Country:

netherlands

Estimated Shipping:
$44.46 - USPS - Priority Mail International

en dan hopen dat ik al die vervelende mini z 's dik ga ownen (j/k :D )

mja eerst de slash verkopen ;)

mvg mick

Ik raad je echt aan om in plaats van een Xmod een Mini Z te kopen, qua electronica etc. echt superieur aan de Xmod. Als ik zie wat je allemaal van plan bent om aan te schaffen, dan zou ik echt voor Mini Z gaan, eigenlijk is het qua kwaliteit niet met elkaar te vergelijken, zeker de 2,4 ghz mini z is top.

Marcel
KWC Team

ps. Er is op dit moment geen vaste locatie in Amsterdam, wordt wel aan gewerkt begreep ik, op dit moment rijden we vooral in Bussum met de Mini Z.

Yup wat Marcel zegt klopt zeker. Voor een kleine 210215 euro ben je klaar.
Dan heb je de Mini-Z 2.4 Ghz LM versie met een zender erbij. Ook een set kogellagers en 2 setjes AAA's. Lader heb je denk ik al.
k30442re.jpg

Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken! Er meteen twee besteld!
nascar22.jpg

Wat zeg je? Rijden ze niet? Oooohhh....
Trouwens, de aanbieding geldt nog steeds gewoon hoor... zie nu pas die datum er bij staan.

Laatst bewerkt:
jullie hebben me omgepraat :P

ik ga als me slash verkocht is een bestelling doen bij www.atomicmods.com en het wordt dit:

mini-z awd
2.4ghz zender
atomic awd ball bearing motor
le mans kapje
witte subaru kapje

mvg mick

Laatst bewerkt:
Het Le Mans kapje past alleen op de MR-02 LM en de MR-03 LM, niet op de AWD.
Let op dat je chassis ook een 2,4 ghz ontvanger heeft.

Groet,
Marcel

Leuk hoor die aanbieding van die Nascars hierboven, maar zijn alleen de kapjes..

ohh ik zie nu net dat er helemaal niks van klopt idd:rolleyes:
ach tja heb ik weer wat om te dagdromen...

en ipv een losi micro crawler wil ik misschien een venom creeper halen, maar word die nou verkocht met of zonder alle benodigde electronica?

Back