nieuw lid en onbekend met rc

Ik zou je niet vast bijten in die pick up. De meeste 1/10 wagens daar valt wel een pick up body op pas te maken als je deze apart koopt. Traxxas heeft een vreemd formaat als het op hun auto's aankomt waardoor dit misschien iets moeilijker zal zijn om zomaar elke pick up op pas te maken. Verder ben ik zelf wel te spreken over traxxas, heb er momenteel 6 staan.
Zoals eerder gezegd, makkelijk en goedkoop onderdelen, veel info enz... Zeker voor een zoontje van 4 echt de moeite. Anders voor hem naar een 2dehandsje kijken om te crossen?En dan voor jou een mooie pick up om normaler te rijden ;)

ik zou ook een Traxxas adviseren, zoals genoemd makkelijk aan onderdelen te komen, goede stevige auto welke makkelijk snel te maken is en een leuke nieuwe body erop van bv Proline
hiermee moet je toch aardig aan je wensen te gemoet moeten kunnen komen

Zolang je bij de 1:10 traxxas auto's blijft denk ik dat je geen miskoop gaat maken. Echter wil je dus grotere modellen, schaal 1:8, dan moet je zeer zeker geen traxxas nemen.... I've been there, done that...

leuk gedaan indoorvlieger, ik wist niet dat dat ook kon... mooie site jan, er staan leuke modellen op. ze worden blanco verkocht zie ik. maar dan zit ik me te bedenken of het wel makkelijk in kleur te maken is, zeker als je de ruiten niet klakkeloos wilt meespuiten... maar misschien verkopenze ze wel hele af. ben net terug van vakantie en ga me er even in verdiepen.. groter dan 1:10 hoeft niet....

leuk gedaan indoorvlieger, ik wist niet dat dat ook kon...

Ik had het er niet expliciet bij staan, maar hoewel ik ook een Minion heb, is die met jeep kap niet van mij, maar van een andere forummer, poebe. Het was meer om aan te geven dat je een onderstel van bijvoorbeeld een buggy prima kan gebruiken om een andere kap op te zetten. En dat je daardoor minder beperkt bent in je keuze dan je in eerste instantie zou denken.

Aha ok, duidelijk. Ik zag overigens net ook een Traxxas Gordon Hummer....ook een leuk model :-). Moet lukken denk ik. Bij de trxxs-winkel hebben ze er eentje te koop voor € 439,00.

Een ander vraagje, als je er ook verlichting op wilt, heeft dat dan nog invloed op de zender die je gebruikt, of op iets anders om eea aan en uit te zetten enz? Lijkt me leuk om de verlichting aan en uit te kunnen zetten of te laten knipperen...

€439 voor een 2wd slash?! met dat geld weet ik wel betere dingen te kopen ;)
lichten kun je er in zetten en heeft verder geen invloed op whatsoever, behalve op je rijtijd dan. als je ze op afstand aan en uit wil kunnen zetten heb je wel een 3e kanaal op je zender nodig om dit te bedienen. anders moet je hem handmatig de stekker ervan in of uit je ontvanger halen.
mvg Tom

Laatst bewerkt door een moderator:
Blanco kappen zijn eenvoudig van een kleurtje te voorzien, op yuotube staan voldoende how-to-do's daarover
verder worden er over het algemeen raamstickers mee geleverd om de ruiten eenvoudig af te plakken

Back