Nieuw lid: Kyosho Pure Ten Alpha 2

Ik weet niet wat voor spur en clutch gears er nu op zitten.. maar ik heb op mijn inferno neo buggy (1/8) een 13T clutch bell.. en een 46T spur.. voor offroad zou ik voor een kleine clutchbell gaan.. top zal minder zijn maar je komt beter weg op de ruwe ondergrond.

Ik heb een 14T clutchbell en een 42T spur.
hij staat voor nu 23mm en achter 27 mm.
Voorop zitten nu de slicks, en achterop heb ik terreinbandjes die ik nog had liggen. Ik ben nog wel op zoek naar een setje bandjes. Misschien de HPI Rally bandjes.
Verder heb ik de schokdempers op de uiterste stand staan, en heb ik die lipjes die de draagarmen stoppen verbogen voor een grotere bewegingsruimte... Nu kan ik met de dremel het chassis nog iets bewerken om nog meer ruimte te krijgen. Een mogelijk probleem waar ik nu tegenaan ga lopen (ik heb er nog niet mee gereden) is dat mijn aandrijfassen nu te kort zijn. Hier moet ik dus nog iets op verzinnen.

Vanavond maar eens een stukje sturen:D

Ik heb trouwens gezien dat de achterste draagarmen langer zijn dan de voorste (5mm). Ik kan dus nog proberen om de achterste draagarmen ook voor te gaan gebruiken, evenals de dogbones. Dan zit ik enkel met de voorste aandrijfassen, want die zijn voor en achter wel even lang. Die gaan dus zeker te kort worden. Ideeen voor de aandrijfassen???

Back