nieuw lid meld zich hier

Haha pret genoeg hier precies onder elkaar , die wedstrijden waar spelen zich die af overal in België en Nederland? Dan reizen jullie nogal wat af

Pret wel, we kennen elkaar ook irl en probeer het snellehenk altijd moeilijk te maken. Snellehenk en Sonny Rocket zijn ongeveer evensnel tijdens de wedstrijden :). Kurtje is sneller maar die gebruikt doping denk ik lol :p.

Wedstrijden zijn vooral in Nederland en NOOIT in België, we doen alle windstreken wel aan denk ik.
Sommige zijn voor ons dichtbij (70-100km), ander redelijk ver (250 km) en een paar heel ver (360-450km). De heel verre overnachten we op hotel, dat is niet te doen op 1 dag.

Het is echter altijd even gezellig op de wedstrijden waar iedereen hulpvaardig is. Op een wedstrijddag leer je meer dan dat je 10 dagen op je eentje gaat rijden ;).

Ja het is echt heel gezellig, de Belgen onder elkaar en de Nederlanders nemen we er maar bij lololol Grapje eh mannen :D

Het is inderdaad een heel uitstapje, in principe zijn het 2 zondagen per maand dat we weg zijn. Echter zijn sommigen zo ver dat we op hotel overnachten om zaterdag wat te trainen en niet te vroeg op moeten staan. Nu is het meestal wel zo dat er dan van slapen heel weinig in huis komt, zeker met kleine Duppie op de kamer lol

Das van uwe geweldige muziek in de auto Stewie dak zo hard ga lol :D

Pret wel, we kennen elkaar ook irl en probeer het snellehenk altijd moeilijk te maken. Snellehenk en Sonny Rocket zijn ongeveer evensnel tijdens de wedstrijden :). Kurtje is sneller maar die gebruikt doping denk ik lol :p.

Moet gelijk weer aan de wedstrijd in Appingedam denken, verschillen Ronny (Stewie) /Mario (snellehenk):

Q1: 1e Ronny / 2e Mario verschil 4,96 seconden
Q2: 1e Ronny / 2e Mario verschil 2,85 seconden
Q3: 1e Mario / 2e Ronny verschil 0,47 seconden

1/2 finale: Ronny rijdt Mario zoek met 1 ronde en 2 seconden...Maar goed bij mij 1 ronde niet geteld...dus als we dat vergeten zat er na 20 minuten rijden een verschil van 2 seconden tussen ons.

Toch eens tijd om het goed uit te vechten op de baan, mmm dit weekend dan maar, Ronny?
PS: Ik heb een aangepaste setup op mijn auto gezet, hoop dat ik Ronny deze keer te pakken kan krijgen. Zonder technische problemen, gewoon een bumper-bumper gevecht :)

Enne, tja die Kurt...we moesten bij Team RC Speedhouse maar eens in de bus kijken waar die EPO installatie staat en iedereen een doping test laten ondergaan, lol!

Ja het is echt heel gezellig, de Belgen onder elkaar en de Nederlanders nemen we er maar bij lololol Grapje eh mannen :D

Weten jullie waarom Kurt altijd op de rijdersstelling staat met een mes tussen de tanden?
Om de bochten af te snijden, lol :D :D :D

PS: We zijn weer vreselijk offtopic hier...oeps

Back