Jep, geel zit aan de binnenkant

.
Ik ben zo'n beetje klaar met bouwen, er moet alleen nog een onderstel op, een soort kap ter bescherming en nog wat draadjes moeten beter worden vastgezet. De props heb ik al gebalanceerd en ik heb de lipo al opgeladen, maar ik kwam er net achter dat ik nog geen batterijen voor de zender heb dus ik kan morgen pas beginnen met testen.
Ik weet niet helemaal zeker of ik de propellers zo goed heb vast gezet:
Hoe strak moeten de moeren aangedraaid worden? Zo strak mogelijk of net wat losser?
Oja, dan nog iets: ik ben vergeten een programmeer kabel mee te bestellen met de zender. Is dat erg of kan ik hem zo ook afstellen zonder hem aan een computer te hangen?
EDIT:
Ik kan niks in de gebruiksaanwijzing vinden over instellen zonder pc en de throttle, pitch en yaw waardes zitten allemaal tussen 1100 en 1800 dus dat moet toch wel aangepast worden. Ik kan echter wel de motors armen omdat ik met een switch op de zender de throttle uit kan zetten en dan staat ie wel op 1000.
Het enige probleem is dan dat de motors gelijk al (langzaam) draaien als ze gearmd zijn en ze gaan pas weer uit als ik ze disarm, maar ik kan in ieder geval proberen te vliegen.