Nieuw Lid

• Topicstarter Topicstarter ikelfkens
  • Startdatum Startdatum
I

ikelfkens

Guest
He allemaal,

Ik ben nieuw en dacht laat ik me ff voorstellen. Het modelvaren is een herboren hobby van een jaar of 10 geleden. Heb nu wat meer geld en tijd om weer wat te gaan doen. Ik heb een Super Vee gekocht en ben lekker aant varen. Lijkt me een leuk bootje om mee te leren. Ook heb ik nog een Graupner eco speed van 10 jaar terug. En ja hij doet het nog. Ik gebruik hem als rescue boat. Hier hoop ik meer te leren om mn hobby verder uit te bouwen.
Ik kom uit rotterdam en wil bij deze vragen of er nog meer mensen uit rotterdam komen met een speedboot om eens van gedachte te wisselen om met elkaar te gaan varen.

Groet,

Ivo

Hoi Ivo,

Welkom uiteraard!

En hoe bevalt de Supervee? ik heb er ook op staan kijken. Leuk die blauw geanodiseerde hardware.
wil die een beetje op snelheid komen?

Je kan je ook aanmelden op :

http://www.xtremercboats.com/

daar zitten enkel bootfreaks.
Veel plezier hier op het forum.

Grtz,
Noah

Ja hoor hij loopt lekker. ik heb nog geen gps maar een 50 km/h is wel reeel denk ik. Het duurt alleen even voordat hij goed vlak komt. dan gaat ie pas.
Ik zal me daar ook ff aanmelden. Thnx

Er zijn zat Rotterdammers, die ook regelmatig varen.
Kijk maar op de site die Noah al vermelde.

gr René

Ja dat zou best eens kunnen. ik was al vrij snel weg. rond een uur of 2. ik had een verjaardag. Ik ga maar eens naar die winkel in Bussum om te kijken wat ik daar nog kan doen. misschien een ander schroefje en een extra turn vin. ook heb ik het idee dat hij nogal warm loopt. metname de esc. ik denk dat ik er ook een andere waterpickup op gooi.

Ja, ik denk dat ik er maar een x440 op doe. moet wel goed gaan. ik begreep van remmie dat ik ook veel te lang kan varen met de standaard prop. Het is inderdaad maar een 45 amp 18V esc. ik denk dat ik daar maar een andere voor haal. toen ik flink gevaren had rook hij ook niet zo fijn. hij doet het nog prima volgens mij maar toch. hebben jullie nog tips voor een goeie esc.

Ik heb eens ff zitten kijken naar mn esc. de condensator die aan de linker kant op het plaatje hieronder te zien is is oververhit geweest. dat zie je duidelijk (plaatje is niet mijn esc). hij is iets opgezwollen en het plastic eromheen is wat gescheurd en uit vorm. volgens mij is hij al overleden. reken er maar op dat ie terug gaat. ik hoef dan alleen geen vervangende. liever een andere. het gekke is dat hij nog wel werkt. is dat normaal?

Back