Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met zo'n instelling kom je nergens natuurlijkIs er een retailer in Nederland?
Zonder onderdelen / support niet aan beginnen!
Nou ik denk dat veel mensen de RC hobby vaarwel zeggen omdat ze ergens een autootje kopen bij een webshop en vervolgens niet aan onderdelen kunne komen als eens iets kapot of versleten is.
Vind je de prijzen redelijk? reken je daar ook de verzendkosten en de invoerrechten bij? want daar zul je toch echt rekening mee moeten houden.
Over levertijden maar niet te spreken.
Nou ik denk dat veel mensen de RC hobby vaarwel zeggen omdat ze ergens een autootje kopen bij een webshop en vervolgens niet aan onderdelen kunne komen als eens iets kapot of versleten is.
Vind je de prijzen redelijk? reken je daar ook de verzendkosten en de invoerrechten bij? want daar zul je toch echt rekening mee moeten houden.
Over levertijden maar niet te spreken.
Ik mag toch vinden wat ik wil. Wat is de reden dat je me zo aanvalt?
En ongefundeerd? Kom op zeg.
Mag ik vragen waar ?In europa leverbaar via horizon hobbies vanaf mei dus geen invoerrechten
In europa leverbaar via horizon hobbies vanaf mei dus geen invoerrechten
Horizon is ook leverancier van oa losi en spektrum
Dus met de levering zit dat wel goed aangezien er zat winkels losi en spektrum verkopen zullen diezelfde winkels ook dit merk wel kunnen leveren
Prijzen zijn zeer zeker redelijk
In het vervolg even verder kijken dan je neus lang is alvorens ongefundeerde opmerkingen rw plaatsen
In europa leverbaar via horizon hobbies vanaf mei dus geen invoerrechten
Horizon is ook leverancier van oa losi en spektrum
Dus met de levering zit dat wel goed aangezien er zat winkels losi en spektrum verkopen zullen diezelfde winkels ook dit merk wel kunnen leveren
Prijzen zijn zeer zeker redelijk