Nieuw met wat vragen!?

• Topicstarter Topicstarter CopterDroid
  • Startdatum Startdatum
C

CopterDroid

Guest
Hallo iedereen, sinds kort, vrij kort, ben ik geinteresseerd in multicopters, alhoewel ik totaal geen ervaring hebt, of een multicopter.

Ik heb wat online gezocht voor wat winkels, kwam maar twee tegen waaronder deze: Webwinkel  - Quadcopter-shop

Heeft iemand ervaring met deze winkel, stonden reviews op die goed waren, maar je weet maar nooit toch?

Ik wil graag iets voor beginners rond de 70 euro max, dus dacht zelf aan deze: Hubsan x4 v2 met gratis extra accu  - Quadcopter-shop

Is het wat, ervaringen mee, deel uw mening want ik ben echt een leek :)

Ik hoor ook graag advies, tips, aanbevelingen, etc etc :)

Met vriendelijke groet, CopterDroid.

hubsan en walkera zijn wel goed. de rest is eigenlijk het geld niet waard
v959 niet nemen. achteraf heb ik er zelf spijt van (veel problemen)

Dus dat hubsan quadje is wel goed voor beginners zoals ik?

En waar koopt men dat het beste, ik ben zelf vaak nogal paranoia bijna, want in het verleden ooit eens besteld bij een webwinkel en opgelicht geweest, dus buiten bol.com, en mediamarkt bestel ik niet vaak. Misschien zelfs een fysieke winkel in apeldoorn waar men van weet?

Ik vraag nogal veel, wil gewoon goed van start :) Bedankt voor je reactie :)

Ben zelf ook begonnen met een hubsan x4 en vlieg er nog steeds mee. Mooi machientje, kan tegen een stootje, en is ook als gevorderde goed te gebruiken om wat mee te stunten.

Na nu een jaar en heel wat props verder is hij nog helemaal origineel en volledig werkend. En geloof me , heeft heel wat crashes gehad:-)

Waar kopen? Tja weet waar die van mij weg komt. Weet niet of ik dat hier mag posten?

Waarom zou je dat niet mogen posten dan, ik vond net via via een site die Toemen heet, en vernam dat vele mensen hier daar bestellen klopt dat?

En er is altijd nog een prive berichten optie, als je het niet zeker weet :)

Maar zeer bedankt ik denk dat een hubsan x4 hem gaat worden, hij ziet er goed uit, en schijnt erg goed te zijn :)

Hunsan is een heel leuk quadje!
Heb hem zelf ook om in de wintermaanden lekker binnen voor de kachel te kunne vliegen :yes:

Als je de zoekfunctie even gebruikt kom je als t goed is 2 verzameltopics over de hubsan tegen met bergen info over do's en dont's en ook webshops.

Gewoon bij Banggood of een soortgelijke winkel een Hubsan kopen: vliegt lekker en je weet meteen of het je bevalt

toemen zal ik niets kopen als ik jou was. klantenservice is daar 0 als ik verhalen van sommigen hoor...

ff een vraagje

ik weet dat chinezen erg goed zijn in het namaken van bestaande producten
is banggood ook namaak? ik ga mijn hubsan daar ook kopen en wil niet weer iets dat na een paar maandjes stuk is

Ik wil wel graag een nederlandse site waar ik het kan kopen, niet een engelse. En is toemen echt zo slecht, dacht juist dat het een goed aangeschreven winkel was.

Zo zie je maar weer :P

Er zijn volgens mij wat wisselende ervaringen, maar dat is bij veel winkels. jij wilt volgens mij een nederlandse winkel waar je niet opgelicht wordt. Dan is toemen in mijn optiek een prima keuze voor je.

Ja ik vermeende dat toemen de to go winkel was, maar we zullen zien, ik zal binnekort bestellen, bedankt allemaal :)

Sorry voor dubbelposten, ik heb wat online gelezen over Toemen.nl, schijnt inderdaad veel negatiefs over gezegd te worden. Her en der vernam ik ook goede dingen, en dat dat meerendeels door een wisseling van eigenaar komt, die het wel allemaal goed aanpakt.

Dus zal ik het daar maar bestellen, andere winkels zijn of buitenlands, of zien er een beetje ja zal ik 't maar "oplichtend nep" noemen voor gebrek aan een betere omschrijving?

Ik wil gewoon zeker weten dat ik het bestelde product in huis krijg, aangezien ik op een woonleerproject woon, en maar een beperkt budget heb. Dus elke aankoop is een zware aanslag, en moet er dus goed over nadenken.

Edit: Of weet iemand een winkel in APELDOORN waar ik er een kan kopen voor de gangbare prijs?

Kan iemand mij beetje, nja, over de drempel slepen so to speak.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi.
In Apeldoorn zijn GEEN RC winkels zoals jij bedoelt.
De enige die er zit is Wentink.
En die doet modelbouw treintjes.
En die vliegen niet helaas.
Alhoewel................

RC Racing Twente
Josinkstraat 84
7547 AC Enschede
Tel. 053 434 40 38 (alleen tijdens openingstijden)

Mobiel: 06 8142 9407

Oh my lord, wat heb ik me op de hals gehaald haha, ik heb nu een hubsan x4 binnen, heb geprobeerd te vliegen, voor het eerst, geen ervaring met helis of wat dan ook.

Wat een opgave, ben best ontmoedigd, want 't is vrij moeilijk, enige tips, tricks, aanmoediging :)

Er is al enige keren mee gecrashed, enige schade is een beetje prop deukje, is dat erg?

goed calibreren (sticks heen en weer tot lapjes knipperen, zie handleiding), pootjes vast klikken wanneer deze los zijn gegaan door crash, beschermer kopen voor props, niet gelijk in expert mode willen vliegen en veel oefenen

Back