Nieuw model zenmuse h3-3d (voor light bridge) Update: Iemand die 1 wil ruilen tegen oud model ?

Ik kan me haast niet voorstellen dat als zoveel kopers er 1 gekocht hebben en hij niet zou werken dat niemand dat meldt, bij meer als 100 verkocht zou dat onlogisch zijn...

Helaas... Hij past mooi, maar de pin-bezetting is niet ok. Ik krijg geen fpv beeld meer, alleen mijn osd. De problemen met de audio brom zijn weg, maar het geheel is nu dus niet correct aangesloten... Verder verpest hij ook een beetje de balans van de gimbal... Het was bijna te mooi om waar te zijn...
Welke gopro heb je? Hero 3 of 4?

sorry druk druk...

Het gaat om een gopro 3+ black, Heb hem hier vandaan:

PART56 GoPro Video Output Connection Cable Fr DJI H3 3D Innovations Zenmuse | eBay

Wat ik vergeten was te zeggen is dat de gopro voortdurend aangeeft te laden wanneer de camera aan staat. Zelfs als er geen lipo aan het systeem hangt. Niet correct aangesloten lijkt me dus niet het geval... De balans was duidelijk verstoord, de motoren maakte geluiden die ik nog niet had gehoord. Nu de audio van de camera zo mooi schoon was is dit ook erg goed te horen in de opname, ook het "normale" geluid wat de motoren maken. Als ik de camera naar beneden tilt neemt dit geluid zeker af...

Als iemand anders meer mazzel heeft met een andere aanbieder hou ik me aanbevolen..

Back