Nieuw off road piste bij Lovan Rc Koekelare

Mooie race gehad vandaag. Kwas goed gestart met mn eerste quali te winnen maar de tweede was voor michiel en hij behaalde dan ook de pole met 1/10 sec voorsprong. De finales waren ook erg spannend tussen michiel en mij. De eerste final was continu afwisselen van eerste plaats met very close racing maar kbehaalde toch de eerste plaats. Tweede final begon goed maar na wat stuurfouten kon michiel een mooi gat rijden dus tweede final was met gemak voor michiel. Derde final was ook heel spannend maar na een minuut of 4 kon michiel blijkbaar de druk niet meer aan en maakte een paar stuurfouten waarvan ik heb kunnen profiteren. 2 finals voor mij dus 1 place :). Merci michiel, twas toffe strijd vandaag tussen ons. 3 oktober terug en kdenk dat ik het dan nog moeilijk zal krijgen als jij uw motor al wa gewend bent dus da belooft terug spannend te worden.

Ja ik denk dat de volgende nog leuker word dan deze, man was da sjiek.

Proficiat nogmaals.

hopelijk weer nat volgende keer, maar dan mss ietjes minder dan deze.

:D

Ja twas nogal plakkerig op sommigte plaatsen in de eerste quali ;) en patrick stond op de juiste plaats haha

Laatst bewerkt:
Het puntenklassement is reeds gemaakt met nog één race te gaan. Op 3 oktober zit alwéér het Lovan Rc off road seizoen erop. De prijsuitdeling zal dan ook gebeuren.

In 1/10 truggy is de strijd nog open tussen Lorenzo en Michiel(slechts 30puntjes verschil)
In 1/10 buggy kan ook nog de top vier wijzigen,aan de leiding staat Didier Bossier,gevolgd door Diego,Rico en Matthias.
In de Rookie's is Sam voorlopig leider gevolgd nipt door Aaron.
In de Rally leidt Danny voor Thomas en Lorenzo.
De nieuwe klasse werd vorige race voor éérste maal verreden. Didier won voor Diego.

Dus 3 oktober 2010, wéés erbij. Of néém nog een podiumplaats in het eindklassement.
Ook déélde Lorenzo méé dat op deze datum de prijsuitreiking zal gebeuren.
De kampioenen in de verschillende klasses zullen gehuldigd worden.
Ook danken we reeds de organisatie van Lovan Rc Off Road.

Laatst bewerkt:
jongens wees erbij op deze prachtige off road piste.
dit is een open clubwedstrijd,niet leden betalen voor deze 7,5 €
verder worden er nog steeds verbeteringen aangebracht aan de piste.
de thuisblijvers zullen ongelijk hebben,dit kan ik u nu al vertellen.
voor volgend jaar staan er opnieuw zes open wedstrijden op de kalender,met in de zomermaanden de grote lovan off road masters.
grt patrick

zo is het voorlopig,even ter info. :
Truggy Clw1 Clw2 Clw3 Clw4 Clw5 Punten
Michiel Huygelier 370 400 400 370 1540 370 1170
Lorenzo Vandepoele 400 370 370 340 1480 340 1140
Jency Dekeyser 340 310 000 000 650 000 650
Stijn Vande Capelle 280 340 000 000 620 000 620
Stijn Lievens 000 000 000 400 400 000 400

idd één schrap, zoals in club bekend. 5 races met één schrap.
Waren er zes of méér gewéést,dan waren er twéé schraps.
Voor volgend seizoen zouden er eventuéél reserve datums geplaatst worden om bij overmacht van water gieten of dergelijke deze te kunnen gebruiken. Het Lovan Rc Off Road bestuur zal alle voorstellen of andere tips door de rijders bespreken en/of aanpassen om het iederéén zo aangenaam mogelijk te maken. Suggesties of voorstellen best voor eind december te mailen naar : info@lovanrc.be

A.S. Zondag laatste clubrace off road en tevens ook bekeruitreiking. Hopelijk zitten de wéérgoden wat méé !!! Iederéén van harte welkom.

We zullen er zondagmorgen vroeg nog alles aan doen om de baan zo droog als mogelijk te maken.
enkele putjes graven naast de piste zodat het water daar in terecht komt.
tevens zie ik dat er voor zondag zelfs droog weer voorspeld is,laten we er van uit gaan dat ze gelijk hebben
tot zondag

Omdat het nieuwe seizoen en het pas afgelopen seizoen toch wat ver uit elkaar liggen gaat deze winter nog een specialeke door, meer info volgt.

heren piloten,
de nieuwe site van de club is online - lovan rc-shop
tevens is de piste al flink onderhanden genomen
de volgende stap is nu zorgen dat de piste ook verlicht is voor de lange winteravonden.
er zal kunnen gereden worden op donderdagavond van 16 uur tot 22 uur de kantine zal dan ook open zijn waar u aan de wagens zal kunnen sleutelen en een gezellige babbel slaan eveneens drank verkrijgen.
wanneer de verlichting klaar is zal men hier op het forum kunnen vinden en tevens op de site van de club.
normaal moet dit af zijn binnen een paar weken.
op zaterdag kan men er gewoon zoals vroeger de volledige dag rijden .
we houden jullie op de hoogte.
mvg, patrick

Cool, ook in de winter rijden :D Jammer dat Koekelare een eindje voor me is :(
Anyway, er staat nog een dirt setup op m'n auto dus ik denk dat ik binnenkort wel eens langskom als het weer en schoolwerk dat toelaat :D

Back