Nieuw piste in belgie west vlaanderen(buggy)

Misschien niet direkt verdwijnen nee, maar ik heb het toch al gehad dat men fotos weg waren. (zie photobucket, imageshack, etc...)
Das dus vreselijk als ge een forum hebt me foto's op de pagina waarvan ze de foto's nimeer hosten eh :mrgreen:.
anders wel giere filmkes :D

ja maar imageshack en toestanden is nog iets anders dan websites om echt fotoalbums te hosten. Google picasa, facebook en youtube zijn bvb dingen die wel effe zullen blijven, en als da ooit zou verdwijnen zul je wel eerst de mogelijkheid hebben om uw stuff eraf te halen. Plus dat we alles offline ook nog hebben hé!

Hallo,
Dit jaar gaan we onze eerste off-road challenge organiseren datums en regelment vind je op de site lovan-rc offroad
Voorinschrijvingen kan mail naar:
santynoyelle APENSTAARTJE skynet.be
naam:
voornaam:
klasse:
transpondernummer:
frequentie nummer:

Mvg lovan rc bestuur
PS:gelieve de mail door te sturen naar jullie rc collega's

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,
Dit jaar gaan we onze eerste off-road challenge organiseren datums en reglement vind je op de site lovan-rc offroad
Voorinschrijvingen kan mail naar:
santynoyelle APENSTAARTJE skynet.be
naam:
voornaam:
klasse:
transpondernummer:
frequentie nummer:

Mvg lovan rc bestuur
PS:gelieve de mail door te sturen naar jullie rc collega's
alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even je emailadres aangepast. Het apenstaartje veranderd door tekst, zodat je mailbox niet volledig overstroomt met spam. Kijk altijd wat uit met emailadressen op forums zetten. Dat is DE plek waar spammers je adres vandaan plukken. Klein tippie.. :)

hallo,

voor de challenge op 12 juli kan ook wat bijstand verleend worden voor mensen die zaterdag en zondag willen komen rijden zonder heen en terug te moeten rijden, er kan voor mensen die met caravan of zo willen komen, of bed&breakfast in de buurt zoeken een oplossing worden aangeboden, dit op aanvraag van verschillende mensen op de vorige race.

er zijn ook buurtfeesten dat weekend, misschien leuk uitstapje!

meer info kan verkregen worden bij balkie 2020 of bij lovan

mvg lovan rc bestuur

Back