Nieuw piste in belgie west vlaanderen(buggy)

probleem:

ik heb geen vervoer;

elvo + vrouw + vader in 1 auto

erik + gonzo + nonkel peter + fritz in 1 auto

ik moet:

Mechelen - gent (rc gerief oppikken) - koekelare - gent

Opgelost :)

Merci flipside

Laatst bewerkt:
you bring the predator i'l bring the cat "miaaauw" weg me die koeien!

Weerbericht ziet er ni geweldig uit. Is er misschien een compressor ter plaatse om onze autokes wat proper te spuiten :-) Altijd handig in een modderboel!

dan zallekik ver een tafelke zergen he .
en voor nen barbecu .
da voort geval der een koei onder men wielen geraakt dan kunnen we ze op zen minst al klaar maken .

compressor en tafel en stoelen zijn aanwezig!!!
Sorry voor mijn late antw want gist was de opening van de piste en ik heb een beetje koppijn den door de zon!!
mvg

super !

Op het regenweer na een echte toffe dag!

Prachtige accommodatie, een goeie ploeg en een leuk circuit !

super gasten!

Doe zo voort :)

Dank u wel en nogmaals bedankt aan de piloten die aanwezig waren!Ondanks dat s'morgens de moet in onze schoene zat door de regen waren er toch vele piloten afgekomen en hebben een toffe dag beleeft en veel bijgeleerd en nu nog wat meer trainen met de 4x4 want het gaat nodig zijn.
mvg

twas zoals gezegd redelijk vochtig.
maar da wou niet zeggen dat niet fun kon zijn en worden.
nu zoals de cooper al zei ... de piste is niet super groot maar wel vree fun en de accomodatie was al helemaal graaf .
een pittent voor de piloten voorzien en heel deftig mooi kantineke en een vree coole wc waar ge zonde van maakte als ge ze vuil moest maken:D:D:D:D:D:D.
en ook al de rest was super verzorgd en heel goed in orde .
het volledig verslag komt op de wouter zijne site iemand zal de link hier wel zetten .
in elk geval ikke, de vrouw en de klein hebben ons super geamuseerd .
groeten en tot een der volgende .

Ja, ik denk ook dat ge hier kunt spreken van een van de beste als het niet DE beste sanitaire accommodatie van alle offroad pistes is.
Voor de rest een super fijn dagske! Merci aan de mensen van Lovan allesinds!
Ik zou wel graag een paar fotokes leechen, dus als er op een of andere site fotos komen graag een seintje.

@Fenix => knalt is wa tofos in mijne mailbox die we me die koffiemolen van u getrokken hebben pls?:D tom.demeulder@telenet.be <= hierzo

Back