Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
...vandaag weer even het record scherper gezet. Zo scherp dat het nog moeilijk wordt deze te verbeteren. Na nog geen minuut tikt de heli een takje van een boom aan. Ik dacht hem nog naar achteren te kunnen trekken maar helaas. Het leek er even op dat hij in de boom bleef hangen maar gelukkig lazerde die naar beneden op een dikkere tak en viel gelukkig net niet op een verhard stuk. Schade is weer aanzienlijk; jippieee!
P.s.: Vandaag voor het eerst een bril op. Deze helpt i.i.g. niet om de afstand beter in te schatten
Ah bomen Bomen en vliegend spul trekken elkaar beter aan dan 2 neodym magneten Eigenlijk denk ik dat je beter stukjes tak gebruikt om je canopy vast te zetten dan magneetjes.
Zowel mijn twinstar als mijn (wijlen) funjet hebben al in een boom gehangen, maar er gelukkig vanzelf terug uit gekomen.
u4eake, ik denk ook dat ik de canopy beter met takjes kan bevestigen want de standaard kunststof holders breken net zo gemakkelijk. Het nadeel is wel dat die holders gelijk de anti rotation bracket vastzetten. Een tak uit een stuk voor die onderdelen zou dan praktisch zijn. Erg handig want dat ding is voor de 2e keer achter elkaar naar de filistijnen en alleen te bestellen als 'frame set' (logica??). De kans dat je zo'n mooi gevormde tak uit één stuk vindt is helaas zeer gering .
Wat mij betreft worden de servo gears ook vervaardigd van hout want die metalen gears strippen bij een crash net zo makkelijk. In ieder geval de gear waar het armpje op zit.
Ik heb nu maar de nylon gears voor de Hitec HS82 besteld(de metalen versie is maar een paar $, € verschil met een nieuwe servo). Ik vraag me af of je dan alle gears moet vervangen of dat een combinatie van metaal en nylon(alleen de bovenste) geen nadelig effect heeft op inslijten. We'll see.
Gixxer, vergeet niet het simpelweg uit je handen laten vallen. Zo'n record valt echt niet te verbeteren
In ieder geval bedankt voor de morele ondersteuning.