nieuw vliegtuigje

ik zit met een probleem:rolleyes:
ik ben over ongeveer 2.5 weken jarig en ik zou wel weer een nieuw vliegtuigje willen, alleen ik zie door de bomen het bos niet meer:neutral:
ik zoek dus een leuk kistje die voldoet aan deze eisen:

je moet er minimaal acro mee kunnen.
hij moet wel betaalbaar zijn.
hij moet electro zijn.
het moet geen slome parkflyer zijn;)
eigenlijk het liefst van balsa, maar schuim mag ook

ik zat al aan verschillende dingen te denken. ik vind een acromaster wel leuk, en de twinstar en de minimag. maar met de laatste 2 kan ik helaas niet meer dan gewoon raggen.
ook zag ik bij lindinger nog een ander leuk kistje:
Modellbau Lindinger Onlineshop

het kistje hoeft niet persee aan deze eisen te voldoen, dus als je denk dat je een leuk kistje weet, gewoon ff hier posten:wink:

stijn

heb sindskort een leuk ragkistje erbij. hype rc mx-2
Hype

RTF set voor 240 euro.
na een grondbooraktie met mn robbe spirit 3d moest ik gewoon wat anders hebben.

edit : het is wel een schuim kist

Laatst bewerkt:
hey jah, die van hobbycity zijn wel leuk :smile:
alleen hoeveel zijn dan de verzendkosten? dan haal ik denk ik liever iets in europa ipv invoorkosten te betalen :?

stijn

[edit] ik heb nog een paar leuke kistjes gevonden alleen ik heb geen idee welke ik moet kiezen, dus ik wacht nog even de reacties af.

dit zijn de kistjes:

een edge 540

fury park

mosquito

en een decathlon

hmm.... ik denk dat ik voor de mosquito ga of voor de decathlon, tenzij iemand nog andere suggesties heeft :wink:

stijn

als ik jou was, zou ik voor die mosquito gaan. die 2 van hobby city hebben wel vrij kleine rolroeren voor 3D. een decathlon zie ik ook niet snel 3D-en.

if you were me, mosquito!

(just my 2 cents)

ja dat ziet er zeker leuk uit die mosquito,
ik denk dat ik daar ook voor zou gaan

gor, idd een hele mooi kist, alleen hij gaat toch net iets boven mijn budget :?

knife-edge, jep had hem al eens gezien op youtube :smile: ziet er strak uit, ik doe het je niet na :wink:

ik zit toch te twijfelen tussen de mosquito en de decathlon, ik vind persoonlijk de decathlon ook wel leuk. maar ik denk dat ik meer aan de mosquito heb, qua 3d enzo. ik ben bang dat ik te snel op de decathlon uitgekeken ben.

hoeveel gram thrust heb ik nodig om de mosquito fatsoenlijk te kunnen hoveren en hem er ook weer goed uit te krijgen?

stijn

ik heb gehoord dat je daar zo'n 2x het gewicht voor nodig hebt. dus je kist weegt bv 1kg dan heb je een trust nodig van 2kg (of meer;))

knife-edge, jep had hem al eens gezien op youtube ziet er strak uit, ik doe het je niet na

Dat ben ik ook niet ...
Is een vriend van mij !

mike, als je een paar reviews verder kijkt;)

Great motor for the price. Will hover my 1.2kg extra at 1/2 throttle. My setup is 3cell 2200 mah 25c lipo 14 x 7 apc style prop( also from hobbycity) 440 watts. This is a little over propped ,if you want to cruise around with full throttle, but is great for 3d Hurry up with the new stock I want to order 2 more.P.s mine was purple in colour . Dont panic if it doesn't match the photo. Mark

stijn

Back